כסף וצרכנות

לא ישאבו את הכסף: 4 שואבי אבק אלחוטיים זולים

שואב אבק אלחוטי הינו הלהיט בתחום ניקיון הבית שתפס את העולם כולו בסערה. כמה יעלה הכלי הזה, אם לא בא לכם להוציא הון תועפות מהכיס? בדקנו את האופציות הזולות לרכישת שואב אבק אלחוטי
מרק קגנסקי | 
שואב אבק (צילום freepik)
תחום ניקיון הבית הפך להיות לטרנדי מאוד בשנים בשנים האחרונות. גאדג'טים, חידושים, שיטות, בלוגרים של ניקיון עם אלפי עוקבים כמו ליאור קוקה. ייתכן מאוד שגם הקורונה נתנה פוש לתחום, כשכולנו פיתחנו מודעות גדולה הרבה יותר להיגיינה. שואב אבק אלחוטי הוא כנראה הכלי שמלהיב יותר מכולם את חובבי הניקיון. 
כולנו שמענו על הדגמים המפוצצים והיקרים של חברות כמו דייסון ושיאומי, אבל כמה יעלה לרכוש שואב אבק אלחוטי, אם לא בא לכם להוציא אלפי שקלים על התענוג? בדקנו את האופציות הזולות שיש לשוק הישראלי להציע. מדובר על שואבים פשוטים יחסית, בלי הרבה אופציות תפעול ועם ספק בעוצמה שנעה בין 600 ל800 וואט.
את הדגם הזול ביותר מצאנו אצל חברת Sinbo, ניתן למצוא את הSVC8602 שלה חל מ204 שקלים. לא הרחק, במקום השני נמצא הדגם SE505 של חברת Selmor, ואותו ניתן לרכוש החל מ209 שקלים. את המקום השלישי תופס F12 של חברת Sachs עם מחיר שמתחיל החל מ399 שקלים. סוגר את הרשימה הדגם GAS 18V-LI של חברת Bosch, אותו תוכלו לקנות החל מ404 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה