כסף וצרכנות
בשורה לעשרות אלפי לקוחות בישראל: השירות החדש יוצא לדרך
מוקד שירות חדש וראשון מסוגו בארץ מציע למי שעד כה התקשו להתנהל מול חברות התקשורת פתרון המותאם עבורם
פרטנר הודיעה לפני זמן קצר כי החל מהיום היא מפעילה מוקד שירות לקוחות ראשון מסוגו בישראל עבור לקוחותיה החירשים וכבדי השמיעה. השירות, שיפעל 24 שעות ביממה, הוא הראשון מסוג זה שמציעה חברת תקשורת ישראלית, ולדברי החברה מדובר בחלק ממדיניות כללית שלה לקידום שוויון הזדמנויות.
המוקד המיוחד מופעל בשיתוף עם הסטארטאפ הישראלי Sign Now, שנוסד ב-2018 על ידי תומר לוי ומספק שירותי תרגום בין אנשים שומעים בשפות עברית, ערבית, אנגלית ורוסית לבין חירשים וכבדי שמיעה על ידי מתורגמנים בשיחות וידאו. הלקוחות החירשים משתמשים בשירות Sign Now כדי לתקשר בשיחת וידאו עם מתורגמן, שמתקשר עבורם לשירות הלקוחות של פרטנר, ושיחות מסוג זה מקבלות עדיפות גבוהה במוקד של האחרונה לצורך מענה מהיר.
שיתוף הפעולה החל לעבוד לפני חצי שנה במתכונת פיילוט, במסגרתה פעל בין השעות 8:00 ל-13:00 ושאר היממה בוואטסאפ ובמייל, וקיבל עד כה מאות שיחות. כעת, יוכלו לקוחות חירשום או כבדי שמיעה ליהנות משירות בשיחות וידאו בכל שעות היממה, ללא תשלום.
לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל חיים כ-700,000 חירשים וכבדי שמיעה, כאשר 20,000 מתוכם דוברים את שפת הסימנים.
עוד ב-
"אנו פועלים ללא הרף בכדי למצוא את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר כדי להעניק לכל לקוחותינו באשר הם, שירות שוויוני, הוגן וזמין" מסרה גלית שקאלו אופנברג, סמנכ"ל שירות פרטנר. "נמשיך ונעשה הכל כדי להוביל את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.שרות חדשרונית 06/2022/05הגב לתגובה זו0 0מי ביכלל יצטרף לחבר׳ הזבל הזו?סגור
-
2.תרומה גדולה לליקויי שמיעהסימון סקירה 06/2022/04הגב לתגובה זו0 0ואני בתוכםסגור
-
1.מעולה אולי תעשו גם ללקויי ראייהאמא 06/2022/02הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד בתור אמא לילדים שכמה מהם לקויי שמיעה ו2 אחרים לקויי ראייה עם תעודת עיוור משמח לישמוע על המודעות ונישמח בשם עוד הורים שתחשבו על משהו גם ללקויי הראייה והעיווריםסגור