כסף וצרכנות

Gett חושפת: זה היעד שהישראלים נסעו אליו הכי הרבה בשנת 2025

Gett מסכמת את שנת 2025 וחושפת נתונים מעניינים על הצרכנים שנסעו איתם ביניהם, איזה יעד היה הכי פופלרי בשנה האחרונה. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
Gett (צילום אילוסטרציה shutterstock)
ביום חמישי הקרוב תיפתח שנת 2026, ועמה גם רגע של סיכום לאחת השנים המורכבות והעמוסות שידע הצרכן הישראלי. רגע לפני שמחליפים שנה בלוח השנה, חברת Gett מפרסמת את נתוני השימוש באפליקציה לשנת 2025  ומספקת הצצה מרתקת לאופן שבו הישראלים נעו, נסעו והתנהלו בדרכים.
הנתון הבולט ביותר, שכבר הפך כמעט למסורת, מצביע על יעד אחד ברור שממשיך להוביל את טבלת הנסיעות: נמל התעופה בן גוריון. גם השנה, נראה כי רבים חיפשו להתאוורר, לצאת לחופשה ולהתרחק מהשגרה, והדרך לשם עברה, איך לא  דרך נתב״ג. לצידו, ברשימת היעדים המבוקשים בלטו גם אתרים עירוניים וסמליים כמו הכותל המערבי, דיזנגוף סנטר ותחנות רכבת מרכזיות ברחבי הארץ.
לצד נסיעות יומיומיות קצרות, שנת 2025 סיפקה גם רגעים חריגים. אחת הנסיעות הארוכות שנרשמו באפליקציה נמשכה לא פחות מ־4 שעות ו־17 דקות – מסע אחד מתמשך, שהצריך לא מעט סבלנות מהנהג, וככל הנראה גם הפך לאנקדוטה שתישמר עוד שנים קדימה.
גם בגזרת המשתמשים הכבדים נרשמו שיאים: הנוסעת שביצעה את מספר ההזמנות הגבוה ביותר השנה אינה עובדת החברה, אך הצליחה להזמין 1,147 נסיעות בתוך שנה אחת – נתון שממחיש עד כמה השירות הפך לחלק אינטגרלי מהיומיום.
העומס הגדול ביותר בכבישים נרשם ביום חמישי, ה־14 באוגוסט. חופש גדול, גל חום קיצוני והופעה גדולה של עומר אדם יצרו יחד שילוב שהקפיץ את הביקושים והפך את אותו יום לשיא שנתי במספר הנסיעות. תזכורת נוספת לכך שהקיץ הישראלי לא משפיע רק על מצב הרוח – אלא גם על התחבורה.
מעבר להסעת נוסעים, האפליקציה שימשה גם כפלטפורמה לשירותים יומיומיים נוספים. במהלך השנה נאספו למעלה מחצי מיליון חבילות באמצעות Gett Delivery, מה שמדגיש את ההתרחבות של השירות מעבר לנסיעה מנקודה לנקודה.
במקביל לפעילות העסקית, המשיכה החברה גם בפעילות החברתית. במסגרת יוזמת “מי פנוי לעשות טוב”, שיתפה Gett פעולה עם עשר עמותות שונות והגיעה ליותר מ־3.5 מיליון חשיפות בתוך האפליקציה – חיבור בין טכנולוגיה, קהילה וערך חברתי.
דניאל קורקוס, סמנכ"ל השיווק של Gett, מסר: “הנתונים של 2025 מראים ש־Gett היא חלק בלתי נפרד מהשגרה הישראלית. גם בשנה הקרובה נמשיך להשקיע בשיפור חוויית השימוש ובשמירה על נסיעה פשוטה ובטוחה. מעבר לכך, אנחנו רואים חשיבות גדולה ביכולת של הפלטפורמה לייצר גם השפעה חברתית, ויוזמת ‘מי פנוי לעשות טוב’ היא הדרך שלנו להחזיר לקהילה”.

עם הפנים ל־2026, המספרים מספרים סיפור ברור: בין שגרה, חופשות ואתגרי היום־יום  הדרך של הישראלים ממשיכה לעבור באפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה