כסף וצרכנות

שסטוביץ בשיתוף פעולה מסקרן: כך תחדור לבתי הקפה ולמסעדות

שסטוביץ תייבא לישראל את מותג המאצ׳ה המוביל בבריטניה ויבואנית המאצ'ה מספר 1 בעולם: פרפקט טד. גלית בר, מנהלת חטיבת מזון וטיפוח בשסטוביץ: "קבלת הזיכיון למותג PerfectTed מהווה מהלך אסטרטגי נוסף בהרחבת פורטפוליו המותגים של הקבוצה"
מערכת ice | 
עליית מחירים במסעדות (צילום unsplash)
ענף משקאות המאצ'ה עושה קפיצת מדרגה ברחבי העולם וגם בישראל: שסטוביץ, אחת מחברות המזון המובילות והמשפיעות בישראל, מודיעה על שיתוף פעולה עם מותג המאצ׳ה הצומח ביותר בבריטניה ויבואנית המאצ'ה מספר 1 בעולם: PerfectTed (פרפקט טד), הנחשב למותג פרימיום בינלאומי שמוביל את קטגוריית המאצ׳ה בבריטניה ובאירופה.
PerfectTed נחשב לאחד ממותגי המאצ'ה הבולטים בלונדון, עם נוכחות רחבה בבתי קפה, רשתות קמעונאיות וקהילות לייפסטייל ובריאות. מוצרי המאצ’ה של המותג מופקים מעלי תה מובחרים, המיועדים להכנה קלה ומהירה ומתאימים במיוחד לצרכנים המחפשים אופציה נוספת לקפה.
מוצרי המותג מבוססים על חומרי גלם איכותיים ומציעים טעם מאוזן ונקי לצד יתרונות תזונתיים כמו אנטי־אוקסידנטים ברמה גבוהה.

מאצה פרפקט טד. צילום: יחצ
במסגרת הזיכיון, בשלב הראשון תשיק שסטוביץ בישראל את מגוון מוצרי PerfectTed, בבתי קפה ומסעדות: בין המוצרים ניתן למצוא משקאות מאצ׳ה מוכנים לשתייה, אבקות מאצ׳ה ומוצרים נלווים, תוך התאמה לשוק המקומי, חנויות מתמחות ופלטפורמות דיגיטליות. בהמשך השנה תשווק שסטוביץ את המותג גם ברשתות מזון ובתי טבע.

מותג המאצה החדש בישראל פרפקט טד. צילום: יחצ
עולם המשקאות הפונקציונליים ממשיך לצבור תאוצה, ובמרכזו ניצבת המאצ’ה - אבקת תה ירוק יפנית, הנחשבת לאחד הסופר-פודס המבוקשים בעולם. המאצ'ה ידועה בזכות ריכוז גבוה של נוגדי חמצון וטעם עשיר, והפכה בשנים האחרונות למשקה הבחירה של קהלים אורבניים, שוחרי בריאות וחובבי קפה שמחפשים אלטרנטיבה חכמה ומאוזנת.
לדברי גלית בר, מנהלת חטיבת מזון וטיפוח בשסטוביץ: "אנו מזהים עלייה חדה בביקוש למשקאות פונקציונליים איכותיים בישראל, והמאצ׳ה נמצאת בלב המגמה הזו. PerfectTed הוא מותג בינלאומי מוביל, עם זהות ברורה ואיכות בלתי מתפשרת. אנו מאמינים שהחיבור בינו לבין השוק הישראלי יאפשר לנו לפתח קטגוריה שלמה - לא כטרנד רגעי, אלא כחלק מאורח חיים מודע, בריא ועדכני".
עוד הוסיפה בר: "קבלת הזיכיון למותג PerfectTed מהווה מהלך אסטרטגי נוסף בהרחבת פורטפוליו המותגים של הקבוצה לעולמות הבריאות וה-Wellness. אנו מאמינים כי PerfectTed יענה על ביקוש הולך וגובר בישראל למוצרים פונקציונליים ויזכה להצלחה משמעותית בשוק המקומי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה