כסף וצרכנות

רמי לוי ואושר עד שוברים את השוק: אלו המוצרים שנחטפים בסניפים

אחרי בהלת האייפונים באושר עד ו-ויקטורי, כעת עברו המבצעים למעילי טומי הילפיגר ברמי לוי, שואבים שוטפים, איירפודס, טלוויזיות, נעלי ניו באלאנס ועוד. יפית אטיאס מרשת רמי לוי מבטיחה: "זו רק ההתחלה"
מערכת ice |  1
אושר עד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
לפני כחודש ניתן האות והחל קרב היבוא המקביל ברשתות השיווק בישראל, כאשר רשת "אושר עד" החלה למכור את סדרת אייפון 17 במחירים נמוכים משמעותית מהשוק. יומיים אחר כך הצטרפה "ויקטורי" למהלך והחלה מלמכור במחיר אפילו זול יותר מ"אושר עד".
מאז נמשך היבוא המקביל לתחומים נוספים, כאשר הרשתות ובראשן "אושר עד" החלו למכור את המותגים הבולטים של השואבים השוטפים במחירים שוברי שוק, רשת רמי לוי החלה למכור מעילי מעצבים של המותגים היוקרתיים קלווין קליין וטומי הילפיגר ב-289 שקל בלבד, רשת מחסני השוק מוכרת נעלי ניו באלאנס ב-299 שקל בלבד.
"אושר עד" המשיכה לתת את הטון ושוב עם אפל, כשהחלה להוזיל בחדות את מחירי אוזניות אפל ומוכרת איירפודס 3 פרו ב־799 שקל ואיירפודס 4 ב-349 שקל, כולל קייס ומטען. לכל אלה יש להוסיף את מותגי הטלוויזיה שנמכרים במחירים מוזלים ברשתות, גם בגדלים של 80 ו-100 אינץ'.
בחדשות 12 בדקו אתמול את הפרשי המחירים ביבוא מקביל ומצאו כי שואב שוטף "דרימי" נמכר ב-1,200 שקל במקום ב-1,700 שקל, מעיל "טומי הילפיגר" או "קלווין קליין" נמכר ב-289 שקל במקום ב-700-900 שקל, וטלוויזיה 100 אינץ' נמכרת ב-4,500 שקל במקום ב-5,500-7,000 שקל. 
מנכ"לית משותפת של רשת רמי לוי, יפית אטיאס, אמרה לגבי יבוא המעילים: "זה יבוא מפרללי, אנחנו מקור ראשון, יש כמות מאוד מכובדת בכל הסניפים כך שכמעט כל הלקוחות יוכלו ליהנות. היום ברשת, אם פעם לקוח היה קונה מוצרים למקרר, היום הוא יכול לקנות גם מוצרים לארון ומוצרי חשמל מובילים, וזו רק ההתחלה. דברים פה מתפתחים".
מוטי אלבז, מומחה שיווק, אמר לחדשות 12: "רשתות המזון מעדיפות לסבסד חמישה מיליון שקל בלקנות אייפונים, במקום להשקיע חמישה מיליון שקל במדיה - כי אז הן מרוויחות על היח"צ הענק שהן מקבלות. בנוסף, זה משתלם להן, כי הרבה מאוד אנשים שעומדים בתורים, עשויים לשנות את הרגלי הקנייה שלהם ולקנות דווקא שם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרשת קוראים אושר עד, כי מרגישים באושר עד שמגיעים לקופה
    ג'פרי 12/2025/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוב המוצרים באמת זולים, אבל בין לבין הם דוחפים מוצרים יקרים שהלקוח לא מבחין ובקופה הוא מרגיש בזה
    סגור