כסף וצרכנות

רמי לוי וקרפור מרסקים את השוק: זה מה שיקרה בסניפים

חודש הקניות בשיאו, וגם רשתות המזון מצטרפות לחגיגת ההנחות של הבלק פריידי  ושוברות מחירים  ברשתות רמי לוי וקרפור

ענת סימן טוב | 
מיכאל לובושיץ, רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, באדיבות רמי לוי)
חודש הקניות ובלאק פריידי, נמצאים בשיאם  וממשיכים ולהעמיק את המבצעים ברשתות אופנה, בית, תיירות אבל לא רק. גם ברשתות המזון הבינו את כוח חודש הקניות והתחילו להציע מחירים ומבצעים עמוקים.
כך למשל, רשת רמי לוי בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מעמיקה את מבצעי "פינק נובמבר" ותציע מבצעים עמוקים יותר ורחבים יותר ברשת המזון שלה.
הרשת תציע מבצעים עמוקים גם במוצרי תינוקות כמו 2 מטרנה בעלות של 100 שקל, 2 נוטריליון בעלות של 109.90 שקל, קמיל בלו סבון 1 ליטר בעלות של 19.90 שקל, פילה מדומה מספר 6 קפור חלק בעלות של 39.90 שקל ל-1 ק"ג ועוד.
גם רשת קרפור היפר מעמיקה את המבצע לקראת הבלאק פריידי ותציע שמן זית כתית בעלות של 19.90 שקל, שיישית בירה היינקן ב-19.90 שקל, שמן קנולה ב-5 שקלים.
עוד תציע הרשת גם מבצעים על מוצרים חשמליים כמו שואב שוטף דרימי H12 DUAL בעלות של 1,190 שקל, אלוויזיה חכמה של מולייר 70' בעלות של 1,290 שקל ועוד.
 
המבצעים ממשיכים להגיע בהמשך לחודש הקניות שמזמן כבר לא מתקיים רק בתחום ההלבשה ודברים לבית, הוא התרחב לתחום התיירות וגם תחום רשתות המזון שמנסות למשוך את הצרכנים אליהם עם מבצעים שלעיתים מזכירים את  מבצעי החגים, רק במשך חודש שלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה