כסף וצרכנות

עודד קטש מצא בית חדש? "לא נכון להסתפק בשחקן מקצועי אחד"

מנורה מבטחים משיקה קמפיין חדש על מודל ראשון מסוגו בישראל. המסר של הקמפיין נועד להקביל את הנעשה בספורט לעולם ההשקעות
מערכת ice | 
עודד קטש (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מנורה מבטחים משיקה קמפיין לקידום מודל חדש בחברת הביטוח בשם ALL STARS, בהשתתפות מאמן מכבי תל-אביב עודד קטש, והשחקנית העולה סוזנה פפיאן.
המודל, ראשון מסוגו בישראל, ויציע לחוסכים ולמשקיעים דרך החברה מסלול ייחודי - שכולל את נבחרת גופי ההשקעות וניהול מהאיכותיים והמובילים בעולם. הגופים השותפים, נבחרו בקפידה על בסיס ביצועים, ניסיון, מומחיות ונוכחות גלובלית.
המחשבה על המודל החדשני, הגיעה מתוך רצון החברה לאפשר ללקוחותיה פיזור חכם, איזון בתיק ההשקעות לטווח ארוך ונטרול הסיכון שנובע מתלות בגוף השקעות יחיד. 

צילום קמפיין אול סטארס - מנורה מבטחים. קרדיט: מנורה מבטחים
המסר של הקמפיין נועד להקביל את הנעשה בספורט לעולם ההשקעות: "גם בתחום ההשקעות לא נכון להסתפק בשחקן מקצועי אחד – בוחרים נבחרת חזקה עם פוטנציאל צמיחה גבוה". את הקמפיין מוביל עבור מנורה מבטחים משרד הפרסום "פרסמן ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה