כסף וצרכנות

ספה בעשרים דולר? התוכנית החדשה של אמזון נחשפת

האם אמזון משיקה חנות לואו קוסט חדשה כדי להתחרות עם שיין וטמו? דיווח חדש חושף כי ענקית המסחר המקוון דורשת מהמוכרים בחנות החדשה למכור במחירים נמוכים במיוחד
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
אמזון משיקה חנות לואו-קוסט חדשה עם מגבלות מחיר נוקשות במיוחד. זאת, במטרה להתחרות במתחרים כמו טמו ושיין, כך על פי דיווח של The Information. המגבלות קובעות מחירים מקסימליים של 8 דולר לתכשיטים, 13 דולר לגיטרות ו-20 דולר לספות. ההודעות שנשלחו למוכרים כללו רשימה של 700 פריטים עם המגבלות החדשות.
בנוסף, החברה מתכננת לשלוח הזמנות ללקוחות בארצות הברית ישירות ממחסניה בסין, כך שתוכל לגבות מהמוכרים דמי טיפול נמוכים יותר עבור המוצרים הנמכרים דרך החנות החדשה. דובר של אמזון אמר לסוכנות הידיעות רויטרס: "אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לשתף פעולה עם שותפי המכירה שלנו כדי לספק ללקוחותינו מבחר רחב יותר, מחירים נמוכים יותר ונוחות רבה יותר".

השקת חנות הלואו קוסט מגיעה בהמשך לדיווחים קודמים על האופן בו מנסה ענקית המסחר המקוון להתמודד עם התחרות הגוברת מצד אתרים מוזלים כמו טמו ושיין. אם אמזון אכן תוציא את התוכנית לפועל מדובר בשינוי אסטרטגי עבורה, כיוון שאמזון לא קבעה מגבלות מחיר נוקשות למוכרים בפלטפורמה שלה בעבר.
המהלך מגיע בתקופה שבה החברה חווה חולשה במכירות הקמעונאיות, כאשר מכירות החנויות המקוונות שלה עלו ב-5% בלבד ברבעון השני, לעומת עלייה של 7% ברבעון הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה