כסף וצרכנות

אמילי בפריז: מה העלות המחייה של יוצרת התוכן המפורסמת?

הערב תעלה בנטפליקס העונה הרביעית החדשה של הסדרה המצליחה, 'אמילי בפריז'. בדקנו,  כמה היה עולה לנו, אם היינו במציאות שנקראת, 'אמילי בפריז'
ענת סימן טוב | 
אמילי בפריז (צילום צילום מסך יוטיוב)
הערב תחזור לנטפליקס העונה ה-4 של אמילי בפריז, סדרה פופלרית ומצליחה שלהםץ לאור עליית העונה החדשה, בדקנו כמה יעלה להיות אמילי בפריז ליום אחד.
בעונה הראשונה, אמילי מנהלת מותג, בתקווה להתקדם למנהלת מותג בכירה, ב-Savoir. לפי Glassdoor, שכר הבסיס הנוכחי למנהל מותג שעובד בפריז, נע בין 41,000 ל-75,000 אירו. Savoir מייצגת לקוחות יוקרה, כך שהרווח עבור עבודה של לקוחות יוקרה נעות בין 75,000 ל-82,000 דולר בשנה. במקביל, אמילי עוסקת כמשפיענית תוכן, שצברה יותר מ-25,000 עוקבים תוך ימים ספורים בלבד, על מסעותיה בצרפת. עם הניסיון בשיווק, תוכל להשיג עוד כמה שת"פים וחסויות. משפיען בפריז מרוויח  משפיען מצליח מאוד בפריז שזה שווה ערך לכ-35,000 דולר בשנה.
הדירת חדר אותו השכירה  היא הראתה את דירת החדר המדהימה שלה בקומה החמישית. הדירה ממוקמת ב-Place de l'Estrapade של שכונת הרובע החמישי של פריז, הידועה במיקומה המרכזי ליד נהר הסיין. חדר כמו של אמילי עולה כ-1,662 דולר לחודש להשכרה. ועבור הוצאות הבית. עלות הממוצעת בפריז לחשמל הינה 79יורו וגז כ70 יורו. בסך הכל, אמילי מוציאה כ-60 דולר ליום עבור הבית והטלפון (1,847 דולר לחודש).
את היום שלה היא מתחילה בריצת בוקר עם תלבושת אימון של שאנל לבנה,  בשווי 2,850 דולר, יחד עם נעלי ה-Air Zoom Pegasus 36 של נייקי בשווי 130 דולר.
 מדובר באדם עסוק מרובה משימות. היא משתמשת באימון מוקדם בבוקר בכדי להאזין לקורסי השפה הצרפתית של Rosetta Stone ($16), בטלפון שלה עם האיירפודס של אפל 169 דולר, מצלמת תמונות עבור ה-אינסטגרם שלה, ומציגה את נרתיק המצלמה הוינטג' שלה לטלפון ($11).

בסך הכל, אמילי מוציאה 120,006 דולר בשנה כדי לשמור על אורח החיים המפואר שלה, שהוא כמעט בוודאות מעל מה שהיא מרוויחה עם סאבוי.
כך שיום אמיתי בחיי אמילי בפריז עולה יקר, יקר מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה