כסף וצרכנות

סופר פארם, לתת ופמפרס במהלך מרגש: חצי מיליון טיטולים ייתרמו

מותג פמפרס יתרמו כחצי מיליון חיתולים למשפחות נזקקות הנתמכות ע"י ארגון לתת: 51% מהמשפחות הנזקקות בישראל זקוקות לסיוע במידה רבה מאוד בחיתולים. כעת, שיתוף פעולה בין מותג פמפרס, סופר-פארם וארגון לתת שואף לספק פתרונות וסיוע לאותן משפחות נזקקות
מערכת ice |  1
סופר פארם (צילום יחצ, pngwing)
מותג החיתולים מספר 1 בעולם פמפרס, ביחד עם סופר-פארם וארגון לתת התגייסו יחד על מנת לתת מענה לאלפי משפחות אשר ידן אינה משגת לרכוש חיתולים. במסגרת שיתוף הפעולה, החל מתאריך ה-27.3 ולמשך שבועיים, פמפרס יתרמו מארז חבילות חיתולים למשפחה נתמכת בעבור כל שלושה ממוצרי פמפרס שיימכרו בסניפי סופר-פארם ובאונליין.
התרומה צפויה להגיע לכחצי מיליון חיתולים אשר יועברו ישירות למשפחות נזקקות עם תינוקות הנתמכות ע"י ארגון לתת ברחבי הארץ. ארגון לתת הוא ארגון הסיוע האזרחי הגדול בישראל, הפועל לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר, על ידי סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי.
 
רוני אבירי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים ארגון לתת: "בתור אמא לארבעה ילדים קשה לי לתאר את הקושי העצום בגידול תינוקות במציאות של מצוקה ובמחסור ואת ההשפעה של המצוקה הזאת על התינוקות והמשפחות. לצורך כך הקמנו בארגון לתת את פרויקט "לתת מהיום הראשון" שבא לסייע למשפחות נזקקות עם תינוקות במוצרים הכרחיים כגון מזון לתינוקות וחיתולים ובכך להקל עליהם את מלחמת ההישרדות בתקופה מאתגרת זאת.  אנו גאים ומברכים על שיתוף הפעולה עם פרוקטר אנד גמבל וסופר-פארם שהתגייסו איתנו למען מטרה זו ויאפשרו לנו להרחיב את הסיוע באפיק זה". 
אור אלנצוויג, סמנכ"ל שיווק פרוקטר אנד גמבל ישראל: "יוזמה חברתית זו היא חוליה חשובה בשרשרת משימות חברתיות אשר הפך לחלק מהותי ובלתי נפרד ממותג פמפרס. זוהי זכות גדולה עבורנו לתמוך במשפחות הזקוקות לסיוע עם החיתולים הטובים ביותר שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "חיתולים", מה זה טיטולים. זה חברה לא מוצר. (ל"ת)
    נועה 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור