כסף וצרכנות

שיין בעוד מהלך נגד ישראל: "בוחנים את הגבולות של היהודים"

אתר שיין מציג: צמיד חרוזים בצבעיי דגל פלסטין, אליו מוצמדת מפת ישראל שגם היא בצעי דגל פלסטין. עלותו של הצמיד היא 9 שקלים בלבד ומדובר בהצהרה חד משמעית של האתר המוביל
מערכת ice | 
אתר הקניות שיין (צילום shutterstock)
אתר הקניות שיין, (Shein), כבר מתחילת המלחמה נקט במספר פעולות נגד ישראל ובעד פלסטין, אך הפעם, לפי פרסום של ערן סוויסה, הם יצאו במהלך שמתפרש כתמיכה חד משמעית בפלסטין. 
תמורת תשעה שקלים בלבד, האתר מציע לקנות צמיד חרוזים בצבעי אדום, ירוק, לבן ושחור - צבעי דגל פלסטין, שאליו מוצמדת מדינת ישראל שגם היא, בצבעי דגל פלסטין. על פרסומו של סוויסה, הגיבו מספר ידוענים, בניהם אור שפיץ שהגיבה: "מתחילת המלחמה אני בחרם עליהם!!! הגיע הזמן שתצטרפו!! אנחנו כוח קנייה עצום למרות המדינה הקטנטונת שלנו ולא מגיע להם פרנסה מאיתנו שלא ידרכו לנו על הראש!"
  

לאחר פרסומים אלו, פורסם כי שיין הורידה את הפריט מהאתר, לאחר הפרסום הזה, אור שפיץ גם הגיבה, הפעם: "הם בוחנים את הגבולות של הקהל היהודי בזמן האחרון יותר מידי - הגיע הזמן לשים להם לסוף"
כזכור, פרסומים מחודש נובמבר 2023 העידו על כך ששיין החלה להיערך להנפקה בבורסה לניירות ערך בניו יורק, וול סטרייט. החברה תכננה לבצע את ההנפקה במהלך 2024 ובמסגרת ההכנות הגישה תשקיף חסוי לקראת הנפקה ובנוסף היא שכרה את הבנקים ג'יי.פי מורגן, מורגן סטנלי וגולדמן זאקס על מנת ללוות אותה בתהליך. אך כעת בצל המתיחות בין ארה"ב לסין גורמים בשיין העריכו שהרשות לניירות ערך בארה"ב תדחה את בקשתה וכיוצא מכך החברה החלה לחפש אלטרנטיבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה