כסף וצרכנות
מכה לכיס: דיפלומט מעלה מחירים, אלה המוצרים שיתייקרו בקרוב
למרות פרויקט הרשימה השחורה של שר הכלכלה, ורגע אחרי פרסום דו"ח הכנסות חזק של החברה, הצרכנים הישראלים יאלצו לשלם יותר על מוצרי דיפלומט החל מהחודש הבא
חברת הייבוא וההפצה דיפלומט, הודיעה על העלאת מחרייה החל מהחודש הבא (מאי), אז יעודכנו שורת מוצריה במדפי הסופרמרקט בישראל. ההחלטה הזאת מתקבלת כפעימת העלאה נוספת כשמאז הקורונה בכל כמה חודשים מודיעים בחברה על עדכון והעלאת מחירים, וזאת דווקא ברקע דו"ח חזק שהציגה החברה, וחרף מאמצי שר הכלכלה ניר ברקת לבלום את עדכון המחירים.
דיפלומט אמונה על הפצתם של לא מעט מותגים מובילים בתחומי צריכה שונים בישראל שנמצאים בבתים רבים, כך שמדובר בהשפעה ישירה על מחיר סלי הקניות.
לפי פרסום של מעיין פרתי בחדשות 12, מחירי המוצרים צפויים להתייקר בעד 10%, כשבין המותגים שמייבאת ומשווקת דיפלומט בישראל נמנים קפה ג'ייקובס, קטשופ היינץ, פרינגלס, נוזל כלים פיירי, אבקת כביסה טייד וחיתולי פמפרס, וכן מוצרי ג'ילט, מזולה, אוראו, טונה סטארקיסט, נוטרילון, דגני בוקר ועוד.
נזכיר כי לפני חודשיים הכריז שר הכלכלה ניר ברקת על "הרשימה השחורה", שמפרסם תקופתית, המורכבת מרשימה שחורה וירוקה שבאמצעותן מביא לידיעת הציבור אילו חברות מעלות את מחיריהן בתקופת המלחמה ואילו הקפיאו את עדכוני המחירים. דיפלומט נכללה בעדכון האחרון ברשימהה הירוקה, כחברה שהקפיאה עד כה את מחיריה, אולם נראה שהעיין לא שרד הרבה זמן.
עוד ב-
לאחרונה פרסמה דיפלומט את הדו"ח הכספי השנתי שלה ל-2023, עם צמיחה בהכנסות בישראל בשנת שהסתכמו בכ-2 מיליארד שקל בהשוואה לכ-1.76 מיליארד שקל בשנת 2022. הצמיחה בהכנסות נבעה מגידול אורגני בפעילות בסך של כ-128 מיליון שקל ומאיחוד לראשונה של החברות שנרכשו – נווה פארמה, ביגדם ודורות שתרמו כ-120 מיליון שקל להכנסות החברה בשנת 2023.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.חזיריםאבי 04/2024/09הגב לתגובה זו2 0לא לקנות מהחברה העושקת דיפלומטסגור
-
2.חייבים לפרק את החברה הטמאית הזאתרמי 04/2024/09הגב לתגובה זו3 0יפה שעה אחת קודםסגור
-
1.כל הכבוד לדיפלומטNRMG 04/2024/09הגב לתגובה זו0 1אולי זה יעודד יבוא מקבילסגור