כסף וצרכנות

טיב טעם עורכת מהפכה בקניות? זו ההפתעה שמחכה ללקוחות בסניפים

חידוש בשלוש חנויות טיב טעם: עגלה דיגיטלית של סטארט אפ ישראלי מאפשרת לסרוק את רשימת הקניות, והיא תנווט אותו היישר למוצרים
מערכת ice | 
סניף טיב טעם סביון (צילום יחצ טיב טעם)
מערכת ניסיונית שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Catch הוכנסה לשלוש חנויות טיב טעם ותוטמע בקרוב גם ברשת סופרמרקטים בגרמניה, ומאיימת לחולל מהפכה באופן בו אנו עורכים את הקניות הסופר.
לפי פרסום בידיעות אחרונות, מדובר ב"עגלה דיגיטלית" המאפשר ללקוח לסרוק רשימת הקניות הכתובה בכתב יד מהבית - והעגלה תנווט אותו ישירות למוצרים. העגלה עובדת באמצעות בינה מלאכותית המנתחת את הרשימה ויוצרת ללקוח פרופיל אישי, כך שיותאמו לו בזמן שהותו בסופר גם מבצעים וקופונים. העגלה הדיגיטלית כוללת גם אפשרות לחפש מוצר מסוים ולנווט ישירות אליו.

Catch הוקמה על ידי שלומי דיין ואיתי לישנר, ומעסיקה 19 עובדים בישראל ובגרמניה. לדברי לישנר, מנהל הטכנולוגיות הראשי, "צרכנים בעולם ובגרמניה בפרט נרתעים מלמסור פרטי הזדהות ומוכנים לוותר בשל כך על הטבות מועדון. לכן בנינו פלטפורמה מבוססת AI שיודעת לאפיין את הלקוח ללא צורך במידע אישי ולא מחייבת אותו להירשם או למסור פרטים אישיים".
טיב טעם היא לא הראשונה המכניסה עגלות חכמות לסניפיה. כזכור, רשת יוחננוף הגדילה בשנה שעבר את השקעתה בפריסת העגלות החכמות של חברת A2Z/Cust2mate, המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם. עד היום רכשה יוחננוף מחברת A2Z/Cust2mate 1300 עגלות חכמות בסך של כ-35 מיליון שקלים חדשים (12 מיליון דולר, 13.8 מיליון דולר קנדי). ובאחרונה הודיעה על כוונתה להגדיל את הזמנתה ולרכוש עד 1700 עגלות חכמות נוספות מהדור החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה