כסף וצרכנות

רמי לוי מחלק 400 שקל: כך תוכלו לקבל אותם

בפוסט בפייסבוק של הרשת נכתב: "רוצים לזכות בפרס מפנק? מותג הוואי המוכר שלוקח אתכם לעולם של ניחוחות וטיפוח השיער, מזמין אתכם לשתף מה הוא הריח הכי ישראלי בעיניכם, כתבו לנו בתגובות מה הריח של בית עבורכם? איזה ניחוח הוא הכי ישראלי? 2 מכם יזכו בשובר על סך 400 שקל + מארז מוצרי הוואי"
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
פעם נוספת, רמי לוי נוקט בצעד מעניין עבור ציבור הלקוחות שלו בימים אלה ואחרי שבשבועות האחרונים הוא יצא במהלך שיווקי מעניין ברשתות החברתיות, כאשר הוא הציע שוברי קנייה במתנה בגובה 400 שקל עבור השתתפות בפעילות פייסבוק.
בפוסט בפייסבוק של הרשת נכתב: "רוצים לזכות בפרס מפנק? מותג הוואי המוכר שלוקח אתכם לעולם של ניחוחות וטיפוח השיער, מזמין אתכם לשתף מה הוא הריח הכי ישראלי בעיניכם, כתבו לנו בתגובות מה הריח של בית עבורכם? איזה ניחוח הוא הכי ישראלי? 2 מכם יזכו בשובר על סך 400 שקל + מארז מוצרי הוואי עם הריחות שכולנו אוהבים".
 
יש לציין כי מתחילת המלחמה שעבר תרמה רשת רמי לוי מיליוני שקלים ובפייסבוק של הרשת נכתב: "הרשת ממשיכה לחזק לתמוך בכל הכח למען המשפחות הכואבות וחייל/ות צה"ל שעושים עבודת קודש בימים קשים אלה".
עוד הוסבר: "לאחר פניות רבות שהגיעו אלינו מאזרחים/ות המבקשים הם לתרום סלי קניה לתושבי/חייל הדרום או הצפון אך מתקשים בשינוע הסלים.מציעה הרשת שירות תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ״הארנק הדיגיטלי״, בצורה פשוטה ובטוחה לגמרי"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה עם הותיקים? הגימלאים? גם להם מגיע (ל"ת)
    דנה 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עושק את היצרנים הקטנים ואת החקלאים
    גיל 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רמי לוי שקיבל פרס ישראל על מלחמתו ב"יוקר המחיה" הוא העושק הגדול ביותר דל תוצרת ישראלית, כל הפסטות שלו מיוצרות בטורקיה אויבתנו, הירקות היו שנים מטורקיה כשיש תוצרת ישראלית טובה ואיכותית פי כמה והיום מייבא מירדן.... אלוף בתרגילי עוקץ בקופה, עושק עובדים בשכר עלוב ובסך הכל איש עסקים ממולח שרואה רק את טובתו האישית.
    סגור
  • השמאל שונאים את רמי לוי !
    לקוח 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי הוא נלחם כנגד הקרטלים .רובם ממנים את המרד נגד הממשלה. רמי לוי ידוע כתומך ימין...קונה אצל רמי ורואה רק ערוץ 14!!!
    סגור
  • וואלה אתה חכם. דורך על החלשים וצוחק כל הדרך לבנק
    חיים 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לייצר עניים למדינה. הליכוד עושה מזה מנדטים.
    סגור