קריירה ולימודים

קסטרו מעתיקה מפוקס וגולף: כמה עובדים יילכו הביתה?

בקסטרו פועלים כמו בפוקס ובגולף: "כחלק מהצעדים האמורים, נערכת הקבוצה להוצאתם של כ- 20%-40% מהעובדים לחופשה ללא תשלום לתקופה של 30 ימים, אשר עשויה להתארך או להתקצר בהתאם להתפתחויות. היו"ר גבריאל רוטר, ומנכ"ל החברה, רון רוטר, להפחית את דמי הניהול והשכר החודשי לו הם זכאים, בשיעור של 50% ל-30 ימים"
מערכת ice |  2
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס (צילום רפי דלויה, פייסבוק/ קניון עופר, shutterstock)
בדיווח מיידי של קבוצת קסטרו לבורסה לניירות ערך בתל אביב היום (שני) בנושא פעילות החברה בהשפעת מלחמת חרבות ברזל, הודיע רון רוטר, מנכ"ל קסטרו על כך שגם הרשת שלו תוציא עובדים לחל"ת בדומה לקסטרו של הראל ויזל ושל גולף.
צוין בדיווח: "על רקע המצב הביטחוני במדינה והשפעותיו על ענף הקמעונאות, החברה מבקשת לעדכן אודות ההשפעה על פעילותה, כדלקמן: החל מפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' ניכרת ירידה משמעותית בתנועת הלקוחות במרכזי הסחר אשר הובילה לצמצום היקפי הפעילות בענף הקמעונאות, כמו גם בפעילות החברה והחברות בשליטתה ("הקבוצה"). נכון למועד זה, מרבית חנויות מותגי הקבוצה פתוחות בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ואתרי הסחר המקוונים ממשיכים לפעול".

עוד הוסבר: "בשלב זה אין ביכולתה של החברה לאמוד את היקף ההשפעה האמורה, בין היתר לאור חוסר הוודאות ביחס להימשכות המלחמה והשלכותיה הישירות והעקיפות על הקבוצה. לצד זאת, הקבוצה החלה לנקוט בצעדים שונים במטרה לצמצם את הוצאותיה ואת הנזק הכלכלי הצפוי להיגרם לה בשל תקופה מאתגרת זו".
בקסטרו המשיכו: "כחלק מהצעדים האמורים, נערכת הקבוצה להוצאתם של כ- 20%-40% מהעובדים לחופשה ללא תשלום לתקופה של 30 ימים, אשר עשויה להתארך או להתקצר בהתאם להתפתחויות. כמו כן, בנסיבות אלו ביקשו יו"ר החברה, מר גבריאל רוטר, ומנכ"ל החברה, מר רון רוטר, להפחית את דמי הניהול והשכר החודשי לו הם זכאים, בהתאמה, בשיעור של 50% למשך 30 ימים".
עוד דווח: "החברה מעריכה כי לירידה בהיקף הפעילות צפויה השפעה שלילית מהותית על תוצאות החברה לרבעון הרביעי לשנת 2023, אשר עשויה להימשך גם לתקופות עוקבות ככל שהמלחמה תימשך, אולם בשלב זה לא ניתן להעריך את היקף ההשפעה. הערכות החברה בנוגע לתוצאותיה העסקיות והתחזיות הכספיות מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, אשר עשויות שלא להתממש או להתממש באופן שונה מהותית, וזאת בין היתר לאור העובדה כי טרם התגבשו תוצאות החברה לרבעון הרביעי לשנת 2023 וכן בשל אי הוודאות הקיימת ביחס למצב הביטחוני המיוחד והימשכותו והשפעתו על כלכלת ישראל בכלל וענף התעופה בפרט, ובשל קיומם של אירועים שאינם בשליטת החברה".
המסר עימו סיימה החברה את הדיווח היה: "החברה מבקשת להשתתף בצער משפחות הנופלים והנרצחים, לאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים ומתפללת להחזרת השבויים, החטופים והנעדרים, הביתה בהקדם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תיאום
    מולייר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פה העתקה הם תאמו בינחנם כפי שעושים במחירים החזיריים שלהם לסחורה פח
    סגור
  • 1.
    מילים מכובסות
    מירב 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם מיליונים. אתם יכולים לחכות 30 יום, אבל כל מה שמעניין את העשירים זה להיות עשירים יותר. אני בחיים לא אקנה יותר בחנויות של ויזל, ובקסטרו בחיים לא קניתי, חנויות פח עם בגדים פח במחיר של בגדי יוקרה. מי שיצא לחלת שיבוא לעבוד בחקלאות מחפשים מלא עובדים ומשלמים יותר טוב מאשר בפוקס.
    סגור