קריירה ולימודים

בורגר קינג עוברת מהפכה: זה הצעד שהעובדים בחרו לעשות

עובדי רשת ברגר קינג התאגדו לאחר שדלק ישראל רכשה 70% מזכיינות הרשת בישראל, מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי ברגר יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד"
מערכת ice |  1
ברגר קינג (צילום ויקיפדיה)
החברה נרכשה והעובדים מתאגדים. נמשך גל ההתאגדויות בהסתדרות הלאומית וכעת גם עובדי רשת ברגר קינג התאגדו לאחר שדלק ישראל רכשה 70% מזכיינות הרשת בישראל. 
השליטה בדלק ישראל נרכשה לפני יותר משנה בידי להב אל אר של אבי לוי ומנצור מידי קבוצת דלק, שבשליטת יצחק תשובה, לפי שווי של 750 מיליון שקל. בעקבות המהלך, העובדים גם ביצעו מהלך משלהם.
ברגר קינג היא רשת מסעדות מתחום המזון המהיר עם פריסה של סניפים מצפון לדרום, המעסיקה כ-350 עובדים. הרקע להתאגדות העובדים הינה רצונם להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בדומה לשאר העובדים המאוגדים בישראל, במיוחד כעת לאור העובדה שהרשת מתפתחת ומצליחה. 
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי ברגר יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שברגר קינג תמשיך להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".

איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי ברגר קינג על הצטרפותם להסתדרות הלאומית ומתחייבים לפעול לרווחתם, לקידומם המקצועי והכלכלי. הבוקר פנתה ההסתדרות הלאומית למנכ"ל החברה והודיעה על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען החברה ועובדיה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשיתם נכון להתאגד בהסתדרות הלאומית בהצלחה (ל"ת)
    אבי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור