קריירה ולימודים

מהבנק למשרד ראש העיר: בכיר הבנקאות רץ לראשות עיריית נתניה

נציג הבנק הבינלאומי HYPOSWISS בישראל אבי סלמה החליט לפרוש מעבודתו כמנהל נציגות לטובת ריצה לראשות עיר הולדתו נתניה
מערכת ice | 
אבי סלמה (צילום ויקיפדיה- dr. avishai teicher)
נציג הבנק הבינלאומי HYPOSWISS בישראל אבי סלמה החליט לפרוש מעבודתו כמנהל נציגות לטובת ריצה לראשות עיר הולדתו נתניה.
סלמה, יליד העיר נתניה וחבר מועצת העיר החליט לוותר על המשרה הנוחה והיוקרתית ולהתמודד על ראשות העיר בה גדל כנגד ראש העיר המכהנת מרים פיירברג.

"לאחר שסיימתי את עבודתי בתחום הבנקאות אני מתכוון להשקיע את כול כולי למען תושבי נתניה, ראשית בקמפיין הבחירות לראשות ומועצת העיר שייתקימו ב-31/10/23 והחל מהראשון לנובמבר 2023 כראש העיר של כל תושבי ותושבות נתניה. השליחות הציבורית היא משימת חיי באופן הכי פרקטי ומקצועי שיש, אני מבין שיש מי שלקחו את הקמפיין שלהם למחוזות הרומנטיים כי כבר אין להם מה למכור פרט לכך, אנחנו באנו לעבוד למען הציבור ועבור נתניה שכולנו רוצים בהצלחתה בדרך חדשה, עשיתי ואני עושה ויתורים אישיים כדי לשרת את הציבור".
בנק Hyposwiss נוסד ב-1889 והינו בנק משפחתי המתמחה בבנקאות פרטית. מחזיקת המניות העיקרית בבנק היא משפחת לאווי, והמומחיות המרכזית שלו היא ניהול עושר פיננסי ללקוחות אמידים. הבנק השוויצרי, שהנהלתו וסניפו הראשי נמצאים בז'נבה, מתאפיין ביצירת קשרי לקוחות מעולים ובמתן שירות אישי בזמינות גבוהה. Hyposwiss מקיים קשרים עסקיים ענפים עם לקוחות ישראליים וקהילות יהודיות ברחבי העולם, והוא מחזיק בנציגות בהרצליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה