קריירה ולימודים

כבוד: הזוכים בתחרות סטפ-אין של 8200 והמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

גיל אדמוני וערן סורוקה מחברת Beyond Virtual שהציעו מערכת של סביבה וירטואלית לתרגול כישורי שפה ושיחה באמצעות אווטארים מבוססי AI; מירי גולן, ד"ר ג'וני אוברמן ופול ג'קסון מהמרכז הישראלי לאוריגאמי (אוריגאמטריה) שהציעו מערכת דיגיטלית להוראת גאומטריה באמצעות אוריגאמי; וגולן ביתן ושחר טביב מחברת Slice Knowledge שהציעו פלטפורמה ליצירת תכנים מבוססי HTML אינטראקטיביים בשילוב AI
מערכת ice | 
תחרות סטפ אין (צילום המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט)
המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט בשיתוף עמותת בוגרי 8200 הכריזו על שלושת הזוכים בתחרות STEP-IN: גיל אדמוני וערן סורוקה מחברת Beyond Virtual שהציעו מערכת של סביבה וירטואלית לתרגול כישורי שפה ושיחה באמצעות אווטארים מבוססי AI, מירי גולן, ד"ר ג'וני אוברמן ופול ג'קסון מהמרכז הישראלי לאוריגאמי (אוריגאמטריה) שהציעו מערכת דיגיטלית להוראת גאומטריה באמצעות אוריגאמי, וגולן ביתן ושחר טביב מחברת Slice Knowledge שהציעו פלטפורמה ליצירת תכנים מבוססי HTML אינטראקטיביים בשילוב AI.
מנימוקי השופטים:
המרכז הישראלי לאוריגאמי, אוריגאמטריה
"המיזם מאפשר הכרות מעמיקה של הסטודנטים עם כלי ייחודי הן בחינוך הרגיל והן בחינוך המיוחד, פרקטי מאוד, מאפשר להעמיק בהיבטים קוגניטיביים ומטה-קוגניטיביים בנוסף לתוכן".
 
Slice Knowledge
"המוצר יסייע למרצים בפיתוח קורסים מקוונים או בהדרכה לסטודנטים להתנסות בבניית קורסים מקוונים. למוצר יכולת להציע למרצים סיוע בתהליך של הפקת הקורסים, עם אפשרות להעשרת התכנים ושיפור של תהליכי הלמידה".
Beyond Virtual
"רעיון חדשני שיכול לתת מענה למחסור למורים באנגלית, והתגברות על מבוכת התלמידים ובכך לקדם את יכולת הדיבור באופן משמעותי. יכולת למידה מתקדמת באמצעות שיח עם גורם וירטואלי, אמצעי שיכול לסייע מאוד. יתרונות גדולים להוראת שפה, ליווי תלמידים בתהליכי למידה עצמיים, ואפילו לניטור ילדים בסיכון".
תחרות STEP-IN הזמינה יזמים ויזמיות, וחברות סטרטאפ וכל מי שיש בידיו מוצר טכנולוגי חדשני, להתמודד על האפשרות להטמיע מוצר טכנולוגי בקורסים אקדמיים בתחומי הוראת אנגלית, תנועה וספורט, מדעים וטכנולוגיה, מתמטיקה, מוזיקה ומדעי הרוח או לתרום להוראה ולמידה בקורסים אקדמיים להכשרת מורים.שלושת הפרויקטים הזוכים יקבלו ליווי טכנו-פדגוגי וטכנולוגי, לצד מחקר אקדמי שילווה את תהליך הטמעת המוצר, מנטורינג מענקיות טכנולוגיה, חשיפה בכנסים וחבילת שירותים תומכים למוצר בסיוע חברת AWS.
שבי גוברין, שעומדת בראש הרשות להוראה חדשנית ומיטבית במרכז האקדמי לוינסקי וינגייט ויוזמת התחרות: "אנחנו שמחים על ההזדמנות ליצירת חיבור חדשני בין האקדמיה לבין עולם ההייטק הישראלי. שלושת המיזמים שנבחרו יסייעו לנו במינוף ושדרוג הלמידה וההוראה האקדמית, ואנחנו נסייע להם להתבסס בשוק טכנולוגיות הלמידה".
חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200: "עמותת בוגרי 8200 שמחה לחבור למרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט כדי לקדם חדשנות במערכת החינוך. התמיכה במיזמים טכנולוגיים בתחום זה חשובה ביותר הן לפיתוח האקו-סיסטם היזמי והן לשיפור איכות ההוראה. נמשיך לרתום את רשת הקשרים של הבוגרות והבוגרים לטובת החברה והכלכלה בישראל".
ועדת השיפוט בתחרות הורכבה מבכירי מערכת החינוך והחדשנות  בישראל, ביניהם: פרופ' מיכל בלר נשיאת המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, פרופ' רוני לידור, סגן הנשיאה, ; חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200;, שמרת שוורץ, סגנית ראש חטיבת צמיחה ברשות החדשנות, שלומי שמש, ראש תחום אקדמיה וחינוך, חטיבת המכירות, Amazon Web Services אמזון ישראל, איתן קלינמן, מנהל חדשנות טכנולוגית במשרד החינוך, מיכל סופה, ראש תחום יצירת ערך , חברת DOCK ואחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה