קריירה ולימודים

ענקית הסייבר הישראלית מכריזה על סבב פיטורים שלישי

מנכ"ל סניק פיטר מקיי באימייל לעובדים על פיטורי 128 עובדים, כ-10% מכוח האדם בחברה שמונה כ-1,200 עובדים, כאשר הסיבה היא התחזית השלילית ל-2023
מערכת ice | 
פיטורים בהייטק (צילום shutterstock)
לאחר שכבר קיימה שני גלי פיטורים, היום (חמישי) הכריזה חברת הסייבר הישראלית סניק (Snyk) על סבב פיטורים שלישי, כך דווח בדה מרקר. על פי הדיווח הודיע מנכ"ל החברה פיטר מקיי באימייל לעובדים על פיטורי 128 עובדים, כ-10% מכוח האדם בחברה שמונה כ-1,200 עובדים.
בנוסף דווח כי הפיטורים יגיעו בעיקר מתפקידים שעובדים עם לקוחות ותפקידי מטה, כאשר הסיבה להן היא התחזיות השליליות של החברה לגבי 2023. ביולי האחרון פיטרה סניק 30 עובדים ובאוקטובר 198 עובדים.

סניק נחשבה להבטחת ענק בתחום אבטחת המידע. החברה הוקמה ב-2015 על ידי אסף חפץ, דני גרנדר וגיא פודחרני, כולם יוצאי יחידת 8200 של חיל המודיעין בצה"ל. היא פיתחה כלים לסריקה של קוד תוך כדי כתיבתו כדי למצוא פרצות אבטחה פוטנציאליות ולהזהיר את המפתחים תוך כדי בניית האפליקציות, כדי לסייע לתיקון כל בעיה עוד לפני שהאפליקציה יוצאת החוצה.
ב-7 שנות קיומה גייסה החברה סכום עתק של 1.4 מיליארד דולר, מהם כחצי מיליארד דולר לפני כשנה, לפי שווי מוערך של 8.5 מיליארד דולר. בנוסף, דווח כי היא התכוונה להנפיק השנה בוול-סטריט לפי שווי גבוה אף יותר - כלומר 10 מיליארד דולר ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה