קריירה ולימודים

חולדות, מקקים וזבובים נמצאו במאות קפיטריות של בתי ספר

מבדק שנתי של מערכת הבריאות האמריקנית גילתה כי אחת מכל חמש קפיטריות בבתי הספר של העיר ניו-יורק נגועים בשלל מחדלים ובהם עכברים, חולדות, מקקים, זבובים ועוד
מערכת ice | 
קפיטריה בבית ספר -אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מתברר כי התפוח הגדול הוא לא בדיוק מדהים ונוצץ כפי שהוא נחשב בעיני רבים. ממצאים חדשים של מערכת הבריאות בניו-יורק גילו כי אחת מכל חמש קפיטריות בעיר הגדולה נגועות במקקים, עכברים, זבובים ועוד מיני זיהומים לא רצויים במיוחד כשזה מגיע לילדים קטנים.
פקחי הבריאות גילו את הממצאים המדאיגים בקרוב ל-400 בתי ספר בפרק זמן של שלוש שנים. יתרה מכך, 1,380 מבתי הספר הציבוריים בעיר נמצאו "ברשימה השחורה" כבר משנת 2020 - משמע, 75% מבתי הספר זוהו עם הבעיות הללו והעניין לא טופל, שנה אחר שנה. יתרה מכך, מעל לאלף מהבעיות שנמצאו נחשבות לבעיות קריטיות לבריאות הילדים.
בין החריגות המשמעותיות ביותר שנמצאו הן זבובים, עכברים, אוכל שלא עבר קירור או שימור בטמפרטורה הנדרשת, מקקים ועוד. כך למשל, בית ספר באזור קווינס צבר את רוב העבירות משנת 2020 עם 16 חריגות שכללו איתור עכברים, זבובים, צוות שלא שוטף ידיים והרשימה רק נמשכת.
תלמידים בבית הספר הזה ואחרים מעידים כי לא פעם הם רואים עכברים בבית הספר, זבובים ומיני חיות נוספות. אם אחד הילדים בבית הספר בקווינס העידה שהיא מארגנת לבתה אוכל לבית הספר מהבית, אך היא מרחמת על אותם הורים שלא יכולים להרשות לעצמם את "המותרות" הזו וילדיהם נאלצים להסתמך על השירות הבסיסי שבית הספר מספק לתלמידים.
לאור הממצאים יש ויכוחים רבים בין הצוותים שעובדים בקפיטריה בבית הספר לבין צוותי הניקיון הכלליים ואף אחד לא מוכן לקחת באופן מלא את האחריות על המצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה