קריירה ולימודים

נפתלי בנט עם ג'וב חדש שהתבשל עוד במהלך כהונתו

שאלת עתידו של נפתלי בנט כבר לא מוטלת בספק. פניו של ראש הממשלה לשעבר למסע הרצאות חובק עולם ששכר נאה בצדן בין השאר במסגרת פרויקט 'תגלית'. ג'וב נוסף: בנט מונה באופן רשמי לדובר מטעם ארגון 'קרן היסוד'

דוד זולדן |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
התחזיות מתממשות. אלה היו ההערכות המוקדמות כאשר התקשורת עסקה בשאלת עתידו של נפתלי בנט. מי שהחריף את הטון כלפיו והדגיש זאת היה העיתונאי והפרשן יעקב ברדוגו שחזה כי פניו של ראש הממשלה לשעבר להרצאות בארה"ב ששכרן נאה בצדן. 
הג'וב החדש של בנט: לנאום מסביב לעולם במטרה לחיזוק הקשר בין התפוצות וישראל גם במסגרת פרויקט 'תגלית' ולא רק במסגרתה. בנוסף, ראש הממשלה לשעבר מונה באופן רשמי לדובר מטעם ארגון 'קרן היסוד' שהוקם לפני למעלה מ-100 שנה.
קרן היסוד – המגבית המאוחדת לישראל, היא המוסד הכספי המרכזי לפעולותיה של ההסתדרות הציונית בארץ ישראל, מרכזת את כל המגביות בחו"ל (למעט ארצות הברית) לאיסוף תרומות לבניין הארץ. המטרות העיקריות של מקום העבודה החדש של בנט יהיה בין השאר: "פיתוח התשתית החברתית של מדינת ישראל והבטחת העתיד הקולקטיבי של העם היהודי ממשיכות". בנוסף, מסייעת המגבית לקורבנות טרור ועזרה לנוער בסיכון. בין הפעילויות והפרויקטים הנתמכים ניתן לזהות גם חיזוק הקשר בין התפוצות וישראל: פרויקט מסע, פרויקט תגלית, מחנות קיץ, שליחים צעירים.
מתברר כי סדרת ההרצאות בחו"ל תוכננו עוד בשלב מוקדם ולפני שהממשלה בראשותו סיימה את כהונתה. כעת לאחר שבנט התפטר מכל תפקידיו בממשלה ובכנסת הוא מרשה לעצמו לממש את תכניותיו האזרחיות. כזכור, בחודשים האחרונים דווח בג'רוזלם פוסט כי בנט התחיל לשווק את עצמו להרצאות בארצות הברית ואף נטען כי שכר סוכן לשם כך וזאת בעודו מכהן רשמית.
כאמור, בנט החליט שלא להתמודד בבחירות האחרונות ולאור תוצאות הבחירות שרשמו תבוסה צורבת למפלגתו ואף למחיקתה של מפלגת ימינה, הוא החליט להתפטר גם מתפקידו כראש ממשלה חליפי. באתר היהודי של הקהילה האוסטרלי דווח לאחרונה כי בנט יגיע למדינה בחודש פברואר בשנה הבאה וזו תהיה תחנה ראשונה במסע הרצאות עולמי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי מממן?
    מלכה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב הוא עושה אקזיט
    סגור
  • 1.
    טוב נו, לדבר הוא יודע
    אריה 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה הוא תמיד עשה מצויין
    סגור