קריירה ולימודים

מנופאי "פרוג'קט פרו מנופאים" עוברים להסתדרות הלאומית

חברת מנופאים נוספת נוטשת את ההסתדרות הכללית ועוברת לאיגוד המנופאים מבית ההסתדרות הלאומית. מדובר במהלך שאמור לחזק את ההסתדרות הלאומית לשליטה בענף הבנייה
מערכת ice | 
החתימה על ההסכם (צילום איגוד המנופאים - ההסתדרות הלאומית)
מנופאי חברת "פרוג'קט פרו מנופאים" נטשו את ההסתדרות הכללית והחליטו לעבור לאיגוד המנופאים מבית ההסתדרות הלאומית.
פרוג'קט פרו מנופאים היא כבר החברה השנייה בענף שבה ההסתדרות הלאומית הופכת לארגון יציג, וזהו צעד נוסף במהלך הכולל של התבססות ההסתדרות הלאומית במטרתו להיות הארגון היציג והמשפיע בענף הבנייה כולו.

יקיר דאי, מנהל סקטור התארגנויות בהסתדרות הלאומית בירך: "אני מברך את מנופאי חברת פרוג'קט פרו על הבחירה להצטרף להסתדרות הלאומית, מדובר בעוד צעד משמעותי לאיגוד המנופאים שגדל מיום ליום".
דן ורשבסקי, יו"ר איגוד המנופאים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "הכרזת היציגות בחברת פרוג'קט פרו היא אבן דרך נוספת בהתבססות האיגוד. נמשיך לאגד את המנופאים, חברה אחרי חברה, כי ההצטרפות ההמונית של העובדים מהווה את הצבעת האמון האמיתית כלפי הדרך החדשה שהאיגוד מוביל, המבוססת על דמוקרטיה, שקיפות ופעולה בלתי מתפשרת להסדרת הענף ושיפור ההכשרה והבטיחות".
גיא אבידן, נימר סואעד ושאדי זוואוי, חברי ועד הפעולה אמרו: "איגוד המנופאים בהסתדרות הלאומית הוא הכתובת היחידה למנופאים בענף הבניה. ההצטרפות של העובדים מאפשר לכולנו להפוך את מקום העבודה שלנו למקום טוב ומיטיב יותר לעובדים, ולהירתם יחד לתהליך שיוביל למהפכה בענף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה