קריירה ולימודים

מאסק רוצה עוד: דרש לפטר עובדים נוספים – וסורב

שתי בכירות בטוויטר נקראו למשרדו של מאסק בסוף השבוע ונדרשו לצמצם את הצוותים שלהן פעם נוספת – שלישית תוך שבועיים. הן סירבו – ופוטרו, כמובן
יאיר מור |  1
טוויטר (צילום shutterstock)
מאסק עוד לא סיים עם טוויטר: ביום שישי הוא קרא לשתי בכירות בחברה ודרש מהן לפטר עובדים נוספים בצוותי השיווק והמכירות, כך נחשף אתמול (ראשון) בבלומברג.
שתי הבכירות הללו היו רובין ווילר, שניהלה את מכירת הפרסומות ברשת החברתית, ומגי מקלין סונייביק, שעבדה בחברה פחות מחצי שנה כמנהלת השותפויות. לפי הדיווח, שתיהן סירבו לדרישת מאסק לצמצם את הצוותים שלהן עוד יותר. בתגובה, הוא פיטר את שתיהן.
הדיווח מסתדר עם העובדה שלאחר שבמהלך השבוע האחרון צייצו שתיהן עשרות פעמים ציוצי אהבה לעובדיהן שפוטרו או התפטרו מטוויטר בימים הקודמים, שתיהן העלו ב-48 השעות האחרונות ציוצי הודעה על עזיבת החברה.
ווילר כתבה: "לצוות וללקוחות שלי... אתם תמיד הייתם העדיפות הראשונה והיחידה שלי", והוסיפה אימוג'י מצדיע.
 
מקלין סונייביק צייצה: במשך 4 חודשים טוויטר שינתה את חיי. אין חרטות. רק גאווה וכבוד לצוות שלנו ולשותפים שלנו. הופענו אחד לעזרת השני ותמיד עשינו את הדבר הנכון. חוויית התרבות הזו שנבנתה סביב הכללה ואנושיות תספק לי כוח לשנים ארוכות".
 
מדובר בצעד מוזר, בלשון המעטה, לאור העובדה שממילא בקושי נשארו לטוויטר עובדים: ימים בודדים לאחר ההשתלטות עליה פיטר מאסק כמחצית מעובדי החברה, ובשבוע שעבר דווח כי שליש מהמחצית הנותרת בחרו להתפטר במסגרת האולטימטום שהציב בפניהם מאסק להתחייב לציית להוראותיו או לעזוב.
טוויטר לא הגיבה, ובלומברג ציין בעוקצנות שהדבר נובע מן הסתם מכך שכל צוות הדוברות שלה פוטר. גם שתי הבכירות-לשעבר לא הגיבו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימים יגידו אם הרס את החברה או ניער אותה
    שי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה שבטוח אנושיות אין לו, האגו שלו הוא הנכס היחיד שלו לטובה וגם לרעה
    סגור