קריירה ולימודים

"שכחו את ילדי גני הילדים": בארגון הגננות זועמים

החתימה על ההסכם בין משרד החינוך, משרד האוצר והסתדרות המורים רגע לפני הפיצוץ תפס את כולם מופתעים לטובה, אך את ארגון הגננות הוא הרגיז, מאוד
מערכת ice |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום בבוקר התבשרנו כי אחרי תקופה ארוכה הסתדרות המורים, משרד האוצר ומשרד החינוך הגיעו להסכם ושנת הלימודים תיפתח מחר כסדרה. האיומים הפכו לדברי מתיקה ונראה כי בין הצדדים שוררת אידיליה מושלמת, אך יש צד אחד שמרגיש ששכחו אותו – ארגון הגננות.

ארגון הגננות מבית ההסתדרות הלאומית הגיב בתדהמה – "אנחנו בהלם, השתמשו בנו וזרקו. הגננות נותרו בחוץ וילדי הגנים הופקרו. המאבק שלנו רק מתחיל". האצבע הופנתה ליפה בן דוד שידעה להיעזר בהם כאמצעי לחץ, אך כעת שהיא להסכם המשביע את רצון המורים היא שכחה מהגננות.
"שכחו את ילדי הגנים...לאורך המו"מ נותרו הגננות באפלה, ודבר לא תוקן. המצב המחפיר של גני הילדים והתנאים המחפירים של הגננות נזרקו החוצה. יפה בן דוד השתמשה בגננות להפגנות ושביתות ולבסוף לא קיבלנו דבר בהסכם. היא ומשרד החינוך שכחו כנראה שהחינוך מתחיל בגן. המאבק שלנו רק התחיל". תלמידי בית הספר יחזרו מחר ללימודים, אבל עכשיו נותר לראות כיצד יסלים את מאבקו ארגון הגננות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז ממחר שביתת גננות,עד ששכרם יושבא אם המורות
    בן הארץ 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגננות קורבן של הפשיעה השלטונית,שמתעללת בהם יןתר מכל מגזר,לא צריכות להתרגז רק להודיע שגני הילדים לא יפתחו נקודה רות סוף סןף לפשיעה נגד הגננות !
    סגור