קריירה ולימודים

בנק הפועלים במהלך ענק: התרומה שהעניק ל-100 סטודנטים מהדרום

המכללה האקדמית ספיר ובנק הפועלים השיקו תוכנית ייחודית ומשותפת במסגרתה, הוענקו מלגות "פועלים להצלחה" מטעם הבנק ל-100 סטודנטיות וסטודנטים הלומדים במכללה
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
המכללה האקדמית ספיר ובנק הפועלים השיקו תוכנית ייחודית ומשותפת במסגרתה, הוענקו מלגות "פועלים להצלחה" מטעם הבנק ל-100 סטודנטיות וסטודנטים הלומדים במכללה. 
נבחרת הסטודנטיות והסטודנטים מהמכללה האקדמית ספיר, שהתקבצה בטקס הפתיחה שהתקיים בבנק הפועלים, הייתה מגוונת וכללה את תושבי הדרום, בני קיבוצים שפונו מביתם ב-7/10, בני החברה הבדואית, סטודנטים בשירות מילואים וגם תושבי המרכז שנרשמו למכללה הממוקמת בעוטף עזה ועדיין לא חזרה ללימודים פיזיים במקום. 
טקס פתיחת התוכנית, התקיים בהשתתפות פרופ' ניר קידר נשיא המכללה האקדמית ספיר, עמית אוברקוביץ, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהל חטיבת משאבי אנוש, שגית פלטין ראש האגף לקשרי אקדמיה-תעסוקה במכללה, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה ונורית כהן מנהלת סניף בנק הפועלים בשדרות. 
התמיכה של בנק הפועלים בסטודנטים של המכללה האקדמית ספיר שמרביתם מאזור הדרום קיימת מעל עשור, בה מוענקות מלגות "פועלים להצלחה" המשלבות תמיכה כספית לצד סט כלים ייחודי והכשרות לצמיחה והתפתחות אישית וכלכלית. 
סמר בשארה, ניר קידר, מתן כוכבי ועמית אוברקוביץ (צילום: אביב גוטליב)
פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "אני מודה לבנק הפועלים על השותפות ההדוקה עם המכללה האקדמית ספיר, על האמון המתמשך ועל המחויבות החברתית האמתית. השותפות שמתקיימת זו השנה השלישית, הורחבה בשנה האחרונה לתכנית המסייעת ל-100 מלגאים, כולם בנות ובני דור ראשון להשכלה גבוהה. הודות לתרומה -ההשקעה הנדיבה של בנק הפועלים הם יזכו בנוסף להשכלה אקדמית מעולה, גם להכשרה איכותית ומקיפה לעולם התעסוקה".
עוד הוסיף קידר כי "השותפות ארוכת השנים בין ספיר ובנק הפועלים מקדמת ומעמיקה את הקשר ההדוק שבין אקדמיה ותעסוקה ואת ההשתלבות של הבוגרות והבוגרים במשרות איכותיות שתורמות לחברה הישראלית. אני שב ומודה לבנק על המחויבות והתרומה החשובה לחיזוק העוטף והחברה הישראלית".
עמית אוברקוביץ, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהל חטיבת משאבי אנוש: "השותפות עם מכללת ספיר היא ארוכת ימים, והשנה יותר מתמיד יש לה משמעות מיוחדת. אנו רואים חשיבות מיוחדת בימי המלחמה לחזק את הפעילות האקדמית בדרום ואת הסטודנטיות והסטודנטים שחווים מציאות מורכבת. בחרנו להכפיל את מספר המלגות השנה, ואנו מאמינים בכל אחד ואחת מכם, אתם המנהיגים העתידיים של ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה