רכב

עיריית ירושלים מסתבכת עם התושבים: למה ביטלה מקומות חנייה בעיר?

עיריית ירושלים ביטלה לאחרונה עשרות מקומות חנייה בשכונת ארמון הנציב בעיר, זאת לצורך סלילת שבילי אופניים חדשים שיעברו בשכונה, מה שעורר את זעמם של התושבים. לאחרונה, אלמונים החלו לעבור בשכונה ולפנצ'ר גלגלי רכבים עם סכינים. אז מי אחראי על התופעה הבזויה ומה הייתה התגובה של העירייה?
מערכת ice | 
ירושלים (צילום Istock)
עיריית ירושלים ביטלה לאחרונה עשרות מקומות חנייה בשכונת ארמון הנציב בעיר, זאת לצורך סלילת שבילי אופניים חדשים שיעברו בשכונה כחלק מפיתוח ושיפור שבילי האופניים עליו פועלת לאחרונה העירייה, מה שעורר את זעמם של תושבי השכונה שממש לא אהבו את ההחלטה של העירייה.
על פי דיווח ב"מיינט ירושלים", חלק מתושבי השכונה יצאו נגד החלטת העירייה ואף במהלך השבועות האחרונים נוקבו גלגליהן של מכוניות שחנו בצדי הכביש. אלעד ואזנה, מועמד סיעת 'הליכוד ירושלים' למועצת העיר, שגם הוא מתגורר בשכונה, סיפר ל"מיינט": "התחושה בקרב תושבי השכונה היא ששכחו אותם. לא ייתכן ששכנות טובה תגיע לסיומה בהפקעת חניה מהתושבים".
אחד מתושבי השכונה סיפר על התופעה החדשה והמדאיגה, לפיה החלו לנקר צמיגים של מכוניות בשכונה: "חתכו לי את צמיגי הרכב עם סכין החלפתי את כל ארבעת הגלגלים ברכב והוצאתי על כך 2,000 שקל". עדיין לא ברור מי אחראי לתופעה הבזויה.
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל"מיינט ירושלים": השביל המדובר נסלל לבקשת התושבים, בתיאום מלא עם המינהל הקהילתי ובשיתוף הציבור. סלילת השביל בוצעה תוך צמצום מספר חניות מועט בלבד, וזאת לאחר בחינת הסוגיה על ידי מהנדס תנועה, תוך ביצוע התאמות בשטח טרם סלילת השביל ובזמן העבודות והתייעצות עם תושבי השכונה והנהלות בתי הספר באזור. באשר למעשי ונדליזם ברכבי תושבים - יש לפנות למשטרת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה