רכב

שוק החשמליות הסיניות צובר תאוצה: המסחרית החדשה שמגיעה לישראל

דלהום מוטורס, מובילת שוק בתחום ייבוא ותיקון הרכבים, מודיעה כי תייבא לישראל לראשונה את המסחרית החשמלית של קונצרן yangzhou yaxing motor coach הסינית
מערכת ice | 
המסחרית החשמלית (צילום יחצ)
הרכבים החשמליים הפכו פופולריים במיוחד וגודשים את כבישי ישראל. כעת, חברת דלהום מוטורס, מובילת שוק בתחום ייבוא ותיקון הרכבים, מודיעה כי תייבא לישראל לראשונה את המסחרית החשמלית של קונצרן yangzhou yaxing motor coach הסינית.
yangzhou yaxing motor coach היא קונצרן סיני שפועל מעל ל-60 שנה בעשרות מדינות, מתכנן, מייצר ומשווק מגוון אוטובוסים, שלדות וחלקי רכבים. לחברה כ-1,500 עובדים והיא בעלת שני מותגים: ״Yaxing״ ו-״Yangzi״ לכ-130 סוגים של רכבי תחבורה ציבורית, תיירות, רכבים מסחריים ועוד.
 
דלהום מוטורס הגישה למשרד התחבורה את מסמכי הייבוא של המסחריות החשמליות, וכבר קיבלה אישור ממחלקת התקינה. במסגרת ההסכם, החל מה-1 באוגוסט צפויים כלי הרכב להתחיל להגיע לישראל, ועד סוף 2024 יגיעו כ-200 כלי רכב. הרכבים עומדים בתקינה האירופאית ומיועדים לשמש כרכבי קירור, הובלה, היסעים ולציי שילוח. הדגם הראשון שצפוי לנחות בישראל בקרוב הואAsiastar (4.5 טון).
הרכבים המסחריים יצוידו בסוללה עם הספק של 105 KWh ובעלי טווח של 300KM, ומחירם צפוי לנוע בין 300-500 אלף ש״ח בהתאם לגודל הרכב (4.5-6.5 טון). במקביל לייבוא המסחרית הסינית החדשה, החברה פועלת לייבוא עמדות טעינה עבור רכבים מסחריים ואוטובוסים, כדי לאפשר שימוש יעיל ונוח במסחריות המיובאות בכל חלקי הארץ.
דלהום מוטורס היא רשת מוסכים בפריסה ארצית ונחשבת למובילת שוק בתחומה. החברה מחזיקה בזיכיון למותג האוטובוסים הטורקי Skoda Temsa בשותפות עם חברת אוטומקס.
מיקי בוגוסלבסקי, מנכ״ל דלהום מוטורוס: ״אנחנו שמחים להודיע על ייבוא המסחריות החשמליות, ולהביא לישראל את בשורת הרכבים החשמליים גם בתחום הרכבים המסחריים. זוהי אבן דרך משמעותית עבורנו כחברה ועבור הנהגים הישראלים, שיוכלו לעשות שימוש ברכבים חשמליים מצוינים בקרוב מאוד. כמו כן, אנחנו פועלים במהירות כדי להביא לייבוא עמדות טעינה למסחריות ואוטובוסים כדי לייצר רצף נסיעה נוח בכל הארץ״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה