רכב

מאות רכבי Skywell מגיעים לישראל: זו ההטבה לרוכשים

לרגל הגעת המשלוח, יוצאת היבואנית בשבוע מכירות מיוחד, אשר מקנה ללקוחות את חבילת "Skywell בראש שקט", הכוללת עמדת טעינה מתנה, טיפולים ל 4 שנים ללא עלות וביטוח חובה ללא עלות, הטבות אבזור, תנאי מימון ייחודיים ואפשרות לטרייד אין
מערכת ice | 
רכב Skywell (צילום עמית אגרונוב)
לפני כחודשיים, השיקה Skywell את גרסת XR86 בעלת הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה המציעה טווח מעשי בפועל של מעל 500 ק"מ ונראות ייחודית של חזית הרכב בנוסף לגרסאות בעלות סוללת 72 קוט"ש. כל דגמי סקייוול מציעים טעינה תלת פאזית ובעלי תקינה אירופאית מלאה. לרגל הגעת המשלוח, יוצאת היבואנית בשבוע מכירות מיוחד, אשר מקנה ללקוחות את חבילת "Skywell בראש שקט", הכוללת עמדת טעינה מתנה, טיפולים ל 4 שנים ללא עלות וביטוח חובה ללא עלות, הטבות אבזור, תנאי מימון ייחודיים ואפשרות לטרייד אין.
שתי גרסאות ET5 כוללות קוקפיט דיגיטלי מלא של תא הנהג, בעל לוח מחוונים דיגיטלי במידה נדיבה של 12.3 אינץ' ובנוסף מסך מגע ענק בגודל 12.8 אינץ'.  גג שמש פנורמי נפתח ומוצל הגדול בקטגוריה, דלת תא מטען חשמלית, 24 תאי אחסון, נפח תא המטען 467 ליטרים ומושבים קדמיים חשמליים עם 3 זיכרונות, הכוללים חימום ואוורור וכן מצב לינה. תאורת לייזר משולבת LED (למעט פנסי ערפל אחוריים), בקרת אקלים מתקדמת עם מסנן חלקיקים ברמת N95, סייען חנייה אוטומטי בניצב ובמקביל ומצלמת "מעוף הציפור". על המוצר יש אחריות מלאה ל-5 שנים או 150,000 ק"מ ואחריות על הסוללה ל-8 שנים או 150,000 ק"מ.
מעוז אלמגור, מנהל פעילות Skywell בישראל ציין: "אנו גאים לעדכן על הגעת המשלוח הגדול ביותר של רכבי Skywell מאז השקת המותג בישראל ולהציע ללקוח הישראלי כעת הספקה מידית לאחר פערי הספקה ותקופת המתנה לאור הצלחת הדגם. בנוסף, בשבוע הקרוב אנו מציעים את דגם הפנאי היוקרתי בעל מרווח הפנים והסוללה הגדולה בקטגוריה עם חבילת הטבות ייחודית לפרק זמן מוגבל ובאספקה מיידית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה