רכב

BMW משיקה את האופנוע החדש שלה: זה המחיר האטרקטיבי

המשווקת דלק מוטורס מודיעה היום (ראשון) על התחלת שיווק של האופנוע החדש של חברת BMW. מדובר בדגם M 1000 R המבוסס על שני דגמים קודמים. מדובר באופנוע רודסטר עתיר ביצועים שמתוכנן כדי לענות על הדרישות של רוכבים ספורטיביים בכביש ובמסלול המרוצים
מערכת ice |  1
אופנוע BMW (צילום יחצ)
המשווקת דלק מוטורס מודיעה היום (ראשון) על התחלת שיווק של האופנוע החדש של חברת BMW. מדובר בדגם M 1000 R המבוסס על שני דגמים קודמים. מדובר באופנוע רודסטר עתיר ביצועים שמתוכנן כדי לענות על הדרישות של רוכבים ספורטיביים בכביש ובמסלול המרוצים.
לאופנוע החדש הספק מקסימלי של 154 קילו-וואט (207 כ"ס), משקל רטוב של 199 ק"ג בלבד, טכנולוגיית מתלים מתקדמת ועיצוב אווירודינמי שבא לידי ביטוי גם כביש וגם במסלול המרוצים.
העיצוב של האופנוע משדר ספורטיביות וביצועים טהורים ומצטיין בפרופורציות קומפקטיות, מבנה גוף רזה ואגרסיבי ואף כנפוני M שמעניקים לו מראה מרשים, לצד אלמנטים נוספים של תאורה וצבע.
כמו כן, לאופנוע מנוע 4 צילינדרים טורי, קירור נוזל עם הספק שיא, ויכולת החלפת הילוכים מהירה מבלי להפעיל את ידית המצמד ובלי להפסיק את העברת הכוח מהמנוע לתיבת ההילוכים. לצד זאת, לאופנוע מערכת עזר להחלקה בבלימה שמסיימת למנוע תאונות. הדגם יגיע לארץ כשהוא מצויד כסטנדרט בחבילה הכוללת אביזרים ורכיבים הישר ממסלול המרוצים.
המחיר של האופנוע יחל מ-199,900 שקל, כולל מע"מ. אגרת הרישוי תעמוד על 328 שקל והמחיר הכולל יהיה אם כן 200,228 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זיל הזול,מאתיים אלף לעשירים (ל"ת)
    רמי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור