רכב

בשורה רעה לנהגים: כביש 4 נסגר לתנועה משני הכיוונים

בעקבות חפץ חשוד סמוך לבתי זיקוק בשדרות ההסתדרות בקריות, המשטרה סגרה לתנועה את כביש 4 לשני הכיוונים ובמקום עומסי תנועה כבדים
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
דוברות משטרת ישראל במחוז אשר שבצפון הודיעה היום (שני) כי בעקבות חפץ חשוד סמוך לבתי זיקוק בשדרות ההסתדרות בקריות, המשטרה סגרה לתנועה את כביש 4 לשני הכיוונים ובמקום עומסי תנועה כבדים. 
בהודעת המשטרה נכתב: "שינויים עתיים בהסדרי התנועה בעקבות חפץ חשוד סמוך לבתי זיקוק. לפני זמן קצר התקבל דיווח על חפץ חשוד סמוך לבתי זיקוק בשדרות ההסתדרות בקריות. שוטרי תחנת זבולון מצאים במקום ביחד עם חבלן משטרה ומטפלים בזירה. בתוך כך, המשטרה סגרה לתנועה את כביש 4 לשני הכיוונים ובמקום עומסי תנועה כבדים. ציבור הנהגים מתבקש להשתמש בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים".
כזכור, זה לא הכביש היחיד שנסגר היום לתנועה.  בעקבות תאונת דרכים בין כלי רכב פרטיים על מסילת הרכבת הקלה באזור יקותיאל אדם שבירושלים, הרכבת הקלה מושבתת בין התחנות חיל האוויר לתחנת בית חנינא. לפיכך הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת בית חנינא עד לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים. עם פינוי התאונה ואישור המשטרה הרכבת תחזור לפעילות כסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה