רכב

תקלה חמורה בטסלה: הסוללה עלתה באש באמצע הכביש המהיר

דרמה גדולה התרחשה בקליפורניה, לאחר שמכונית טסלה מדגם S עלתה במפתיע באש בזמן נסיעה על הכביש המהיר, זאת בעקבות תקלה בתא הסוללות. בנס גדול לא היו נפגעים באירוע
מערכת ice | 
הטסלה שנשרפה (צילום כבאות והצלה סקרמנטו)
דרמה גדולה התרחשה שלשום (שבת) בעיר סקרמנטו שבקליפורניה, זאת לאחר שמכונית טסלה עלתה באש בזמן נסיעה על כביש מהיר, אחרי שתא הסוללות של המכונית עלה באש במהלך הנסיעה במפתיע.
על פי גורמי האכיפה בקליפורניה, הטסלה מדגם S נסעה במהירות בכביש המהיר בזמן שפרצה השריפה. תמונות ששותפו על ידי מחוז הכבאות של מטרו סקרמנטו, מציגות את החלק הקדמי של הרכב שניזוק קשות. התמונות מראות גם כיצד הצוותים נאלצו להרים את המכונית כדי לגשת לתא הסוללות. לא דווח על נפגעים כאשר נהג הרכב יצא בנס ללא פגיעות. 
צוותי כיבוי האש שהגיעו למקום נאלצו להשתמש בכ-6,000 ליטרים של מים כדי לכבות את השריפה. גורמים רשמיים אמרו שהם היו צריכים להשתמש בכמויות האדירות של המים מכיוון שתאי הסוללה של הטסלה המשיכו לבעור.
עדיין לא ברור מה גרם לתקלה בסוללה של הרכב, אך המשטרה פתחה בחקירת האירוע כדי לדעת האם ישנה תקלה כל שהיא בסוללות של טסלה דגם S, אך ללא ספק מדובר במקרה מדאיג מאוד עבור אילון מאסק והחברה שבבעלותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה