רכב

אחרי ש"באבל דן" נסגרה: זו החברה שמציעה לכם תחלופה חדשה

על רקע סגירת שירות הנסיעות "באבל״, אפליקציית התחבורה ״רב-פס״ מבית הופאון (HopOn), מרחיבה את היקף שירותיה לטובת ציבור הנוסעים ומכריזה על שורה של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברת השכרת הרכב GoTo וחברת הקורקינטים Dott
מערכת ice |  1
באבל דן (צילום פייסבוק)
על רקע סגירת שירות הנסיעות "באבל״, אפליקציית התחבורה ״רב-פס״ מבית הופאון (HopOn), האפליקציה היחידה בישראל שמציעה את כלל אפשרויות התשלום והמידע התחבורתי הקיים בישראל, מרחיבה את היקף שירותיה לטובת ציבור נוסעי באבל ששירות ההיסעים שלהם נסגר, ולכלל משתמשי התחבורה בישראל, ומכריזה על שורה של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות תחבורה שונות: חברת השכרת הרכב GoTo וחברת הקורקינטים השיתופיים Dott. 
עם ההודעה על סגירת שירותי באבל, נשלחה הודעה לכלל משתמשיה, המזמינה אותם להמשיך ולהשתמש באמצעי התחבורה הציבורית והשיתופית הקיימים כיום בישראל, באמצעות אפליקציית ״רב-פס״, ואף מציעה למשתמשי באבל הטבה של נסיעות בחינם (הטבה בסך 11 שקל השקולות לשתי נסיעות בשירותי האוטובוסים) לשימוש בכל אמצעי תחבורה שיבחרו.  
במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת הקורקינטים השיתופיים Dott, אפליקציית ״רב-פס״ תציע למשתמשים לרכוש קופוני נסיעה בהנחה של כ 20% למשך 30 נסיעות. בשבועות הקרובים תשיק הופאון פיצ'ר נוסף באפליקציה, ותציע אפשרות לצפות במיקומי הקורקינטים בזמן אמת, ולא רק בתחבורה הציבורית כפי שהיה עד כה. 
שיתוף הפעולה עם חברת השכרת הרכב GoTo, יציע ללקוחות באבל לשעבר ולמשתמשי ״רב-פס״, הטבת הצטרפות ללקוחות חדשים בשווי של 150 ש״ח, שיינתנו על פני 6 חודשים (25 שקל לחודש כפול 6 חודשים). בנוסף, תינתן הטבה חד פעמית ללקוחות GoTo קיימים, בגובה 30 שקל לנוחיותם. 
מהלכים אלו, יצטרפו ויעשירו גם כן את שירות "רב-פס לעסקים" של חברת הופאון. באמצעותו מאות מעסיקים, ארגונים ורשויות מקומיות מעניקים כיום לעובדים, לקוחות ותלמידים תקציב חודשי מתחדש לשימוש במגוון אמצעי התחבורה השונים, ובכך מעודדים את עובדיהם למעבר לתחבורה ירוקה, ומסייעים בהפחתת השימוש ברכב הפרטי ובמאבק הלאומי בפקקים. לאחרונה אף דיווחה החברה כי בתוך זמן קצר השירות מצליח להכפיל את השימוש בשירותי התחבורה הציבורית והשיתופית כאמצעי הגעה למקומות העבודה בקרב עובדי החברות והארגונים המצטרפים לשירות.
עופר סיני, שותף מייסד HopOn: "על רקע סגירת שירותי באבל, היה חשוב לנו לא לזנוח את משתמשי השירות, ולתת להם פתרונות ושירותים שונים שיסייעו להם בדרכים, בכדי לצמצם ולהפחית את השימוש ברכב הפרטי, שמגביר ומעמיק את בעיות הפקקים. יחד עם השותפים והמעסיקים השונים אנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו על מנת להנגיש ולספק את מגוון הפתרונות הקיימים כיום בשוק התחבורה הציבורית והשיתופית, הן לנוסעים, לעובדים במשק ולנהגי האוטובוסים, תוך הפחתת שימוש ברכב הפרטי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחלופה או חלופה? (ל"ת)
    שרית 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור