רכב

הבועה התפוצצה: משרד התחבורה מסיים את פעילות "באבל דן"

משרד התחבורה הודיע על סיום תקופת הניסוי של פלטפורמות ההיסעים "באבל דן", ו-"תיק תק" הירושלמי.  "לא הביאו לשיפור במדדי התפעול והשירות המתבקשים"
מערכת ice |  1
באבל דן (צילום פייסבוק)
בתום תקופת הניסוי: משרד התחבורה מודיע היום (חמישי) כי הפיילוטים של "באבל" בגוש דן ו-"תיק תק" בירושלים נכשלו, ולכן הפלטפורמות יסיימו את פעילותם ב-31 בדצמבר; הניסוי יימשך בשירות "קוויקר" בעמק חפר ו"תיק תק" בחיפה.
משרד התחבורה קיבל את בקשת החברות "דן" ו"אגד", המפעילות את שירותי התחבורה הגמישה "באבל" בגוש דן ו"תיק תק" בירושלים בהתאמה, שלא להאריך את השירות הניסיוני בתנאי הסבסוד הנוכחיים. הניסוי יימשך בשירות "קוויקר" בעמק חפר ו"תיק תק" בחיפה. המשרד יקצה את המשאבים המתפנים מהניסוי לטובת הרחבת שירות התחבורה הציבורית הסדיר.

משרד התחבורה מסר: "בוחן בשלוש השנים האחרונות שירות מותאם ביקוש, במטרה לבחון רובד שירות נוסף של תחבורה ציבורית, השם דגש על רמת שירות גבוהה, אמינה, נוחה, מהירה ויעילה יותר. בתקופה זו נערכו שינויים במודל ההפעלה להיטיב עם השירות בגוש דן ובירושלים, אבל לא הביאו לשיפור במדדי התפעול והשירות המתבקשים."
"נוסעים המחזיקים יתרת נסיעות בשירותים הנ״ל, יזוכו לכרטיס האשראי. המשרד מודה לציבור הנוסעות והנוסעים בשירות ולמפעילות ״דן״ ו״אגד״ על השותפות."
חברת דן מסרה בתגובה: "דן השקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים ביוזמה להקמת והפעלת שירות התחבורה הציבורית השיתופי באבל דן, כחלק מתפיסת עולמה של החברה לספק שירותי תחבורה ציבורית ברמה הגבוהה ביותר במטרופולין ת"א. בכל תקופת הפעלתו באבל דן זוכה לביקוש רב ונהנה משביעות רצון גבוהה של הנוסעים, ומציע אלטרנטיבה איכותית לנוסעי הרכב הפרטי ולנוסעים נוספים שזקוקים לפתרונות משלימים בתחבורה הציבורית. החברת בוחנת מול הגורמים הרלונטיים את הדרכים שיאפשרו את התנאים להמשך הפעלת השירות למען נוסעי התחבורה הציבורית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד תחבורה כושל כבר מימיי סמוטריץ . (ל"ת)
    נהג מונית 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור