רכב

טרגדיה: ארבעה סטודנטים נהרגו בתאונה קטלנית בסמוך למכללה

ארבעה סטודנטים של האקדמיה הימית של מיין בארצות הברית נהרגו, ועוד שלושה נפצעו, בתאונת דרכים קטלנית אחרי שרכב השטח בו הם נסעו התנגש בעץ ועלה בלהבות, יום לאחר סוף סמסטר הלימודים שלהם
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
טרגדיה: ארבעה סטודנטים של האקדמיה הימית של מיין בארצות הברית נהרגו, ועוד שלושה נפצעו, בתאונת דרכים קטלנית אחרי שרכב השטח בו הם נסעו התנגש בעץ ועלה בלהבות אתמול (שבת). האירוע הטרגי התרחש יום לאחר סוף סמסטר הלימודים שלהם.
כל נוסעי הרכב היו סטודנטים צעירים. הנהג ושני נוסעים נוספים שהיו ברכב הצליחו לשרוד. ארבעת התלמידים שמתו זוהו כבריאן קנילי בן ה-20 מיורק, צ'ייס פוסט בן ה-21 מגארדינר, לוק סימפסון בן ה-22 מרוקפורט וריילי איגנסיו-קמרון, בן ה-20 מאקווינה.
המשטרה מסרה שהריינג' רובר 2013 נסע דרומה על כביש 166, הידוע גם כדרך החוף, כאשר סטה מהכביש ופגע בעץ. כביש החוף נסגר לשמונה שעות בעקבות התאונה הקטלנית. הנהג ושני הנוסעים ששרדו הובאו לבית החולים כדי לקבל טיפול בפציעות שאינן מסכנות חיים.
"הקהילה שלנו מתאבלת על החיים הצעירים שאבדו ועל בני משפחותיהם. אמנם איבדנו חברים אהובים מקהילת הסטודנטים שלנו, אבל הלילה יש ארבע משפחות שאיבדו את ילדיהן. אני מבקש המשך כבוד ופרטיות של משפחת האוניברסיטה שלנו. נא להחזיק את הצעירים הללו קרוב לליבכם ובתפילותיכם", נמסר מג'רי פול, נשיא האקדמיה הימית של מיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה