רכב

המכוניות המוקדמות ביותר של טסלה הופכות לפריטי אספנות טרנדיים

למרות הקשיים של טסלה לאחרונה, נדמה כי הציבור עדיין מאמין ברכבים של מאסק ובעיקר בדגמים המוקדמים ביותר של החברה. על פי דיווחים אחרונים, הדגם המוקדם ביותר של טסלה נמכר כרכב אספנות בשווי של מאות אלפי דולרים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
בתקופה האחרונה חברתו המובילה של אילון מאסק, טסלה, חווה לא מעט קשיים וזאת החל מביקורת מצד הממשלה האמריקאית ועד לאי יציבות במניה בשוק. יחד עם זאת, מסתבר כי אספני הרכבים דווקא חושבים שהרכבים של טסלה ובייחוד אלו הראשונים הם השקעה לטווח ארוך.
על פי דיווחים חדשים, המודלים הראשונים ביותר של הטסלה מתחילת שנות האלפיים, בשם רואודסטר, נמכרים היום בתור רכב אספנות בטווח של כמאה אלף דולר. על פי נתוני חברת ביטוח לרכבים, השווי של הדגם המוקדם הזה, שהתחיל ייצור בשנת 2008, הכפיל את שוויו בשנתיים האחרונות. במאי של שנת 2020 הדגם היה שווה כ-69 אלף דולר וכעת הוא שווה כ-127 אלף דולר. 
חלק ניכר מההחלטה של רבים לרכוש את הדגם המוקדם כרכב אספנות הוא התפקיד ההיסטורי שיש לדגם זה בהיסטוריה של התחבורה ובעיקר תחבורה המתבססת על חשמל. בהתאם לכך, לא מדובר רק ברכב סנטימנטלי וקלאסי אלא גם בהשקעה עתידית וזאת כאמור ביחס לבום הענק של המכירות של הגדם והערך העולה שלו. 
יחד עם זאת, כאמור טסלה חווה לאחרונה תקופה לא פשוטה ואינה מגיעה ליעדים שצפתה ברבעון השלישי של השנה. יחד עם זאת הדבר לא ממש מפחיד את מאסק ולאחרונה הודיע כי המניה של טסלה תעלה ואף תעקוף את אפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה