רכב

טסלה שוברת שיאי מכירות, אבל איזה רכב כולם קנו בספטמבר?

טסלה רושמת מכירות שיא לדגם מתוצרת סין בספטמבר לאחר שדרוג המפעל בשנחאי, בסך הכל מכרה 83,135 רכבים כאלה בספטמבר, מה ששבר את שיא המכירות החודשיות שלה בסין, כך אמר איגוד רכב הנוסעים במדינת הענק במזרח הרחוק
מערכת ice | 
מניות טסלה (צילום unsplash, אינסטגרם/ אילון מאסק)
טסלה ממשיכה לשבור את כל השיאים של עצמה ומכרה לא פחות מ-83,135 כלי רכב מתוצרת סין במהלך חודש ספטמבר 2022, מה ששבר את שיא המכירות החודשי שלה בסין, כך אמר איגוד רכב הנוסעים בסין ביום ראשון.
המספר מסמן עלייה של 8% מאוגוסט וגברה על הצמיחה של יותר מ-5% מחודש על פני חודש של כל מכירות הרכב החשמלי הסיטונאי בסין, על פי נתוני CPCA. היא קבעה שיא חדש עבור מפעל שנגחאי של טסלה מאז החל הייצור בדצמבר 2019, ועלתה על שיא המכירות הקודם של 78,906 ביוני, כאשר יצרנית הרכב האמריקאית ממשיכה להשקיע בייצור בסין.

רק בשבוע שעבר דיווחה טסלה שהיא סיפקה 343,830 כלי רכב חשמליים ברבעון השלישי, שיא ליצרנית הרכב היקרה ביותר בעולם, אך פחות ממה שציפו 359,162 האנליסטים בממוצע, לפי Refinitiv. טסלה האיצה את המשלוחים שלה לסין לאחר שהשעתה את רוב הייצור במפעל בשנחאי ביולי לצורך שדרוג, שמטרתו להביא את התפוקה השבועית של המפעל לכ-22,000 יחידות בהשוואה לרמות של כ-17,000 ביוני, דיווחה רויטרס בעבר.
BYD הסינית ממשיכה להוביל שוק החשמל המקומי עם 200,973 מכירות סיטונאיות בספטמבר, זינוק של כמעט 15% מאוגוסט, שכן CPCA אמרו שהעלייה במחירי הנפט והסובסידיות הממשלתיות ממשיכות לעודד יותר צרכנים לבחור ברכב חשמלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה