רכב

גאווה: מובילאיי נכנסה להיכל התהילה של תעשיית הרכב

גאווה ישראלית: פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, קיבל את פרס החדשנות בניידות לשנת 2022: "כבוד גדול עבורי להצטרף להיכל התהילה של תעשיית הרכב"
מערכת ice |  1
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום ויקיפדיה)
גאווה ישראלית: פרופ' אמנון שעשוע קיבל את פרס החדשנות בניידות לשנת 2022. באירוע השנתי של היכל התהילה של תעשיית הרכב קיבל פרופ' שעשוע את פרס החדשנות בניידות במעמד בכירים בענף ולצד מנכ"ל פורד ג'ים פארלי.
תעשיית הרכב משתנה לנגד עינינו. המכוניות הישנות והפשוטות לכאורה, מתחלפות בכלי רכב מתקדמים וטכנולוגיים המציעים חווית נהיגה בטוחה, נוחה וסביבתית יותר. מאחורי שינויים אלו עומדים יזמים פורצי דרך המעצבים את עתיד התחבורה והניידות. 
באירוע שנערך אתמול (חמישי) במישיגן, דטרויט, הוקיר היכל התהילה של תעשיית הרכב (Automotive Hall of Fame – AHF) בדמויות המובילות והבולטות ביותר בענף הרכב, כאשר בפרס החדשנות היוקרתי זכה פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי לצד ג'ים פארלי, מנכ"ל פורד שזכה בפרס מוביל התעשייה.
זכייתו של פרופ' שעשוע, מעידה על המהפך שחל בישראל. לאחר שנים רבות בהן השתרכה ישראל מאחור בכל הקשור ליצור ופיתוח כלי רכב, נדמה כי חברות הטכנולוגיה המקומיות משמשות שחקניות מרכזיות במרוץ לרכב החכם. פיתוחים כחול לבן מוטמעים כיום כחלק אינטגרלי במגוון רחב של דגמים מהמובילים בעולם, , כאשר הבולטת בהם הינה מובילאיי, שכיום למעלה מ- 100 מיליון צ'יפים שפיתחה, כבר מוטמעים בכלי רכב הנמצאים על הכביש.
 
בנאום שנשא במעמד קבלת הפרס אמר פרופ' שעשוע: "זהו כבוד גדול עבורי להצטרף להיכל התהילה של תעשיית הרכב. במהלך 23 שנות פעילותי במובילאיי ובאקדמיה זכיתי להיות מוקף במיטב המוחות הטובים בעולם, שמסייעים לי להפוך את החזון, של הצלת חיים באמצעות מניעת תאונות דרכים, למציאות". עוד הוסיף שעשוע "תוכנות הסיוע לנהג מתפתחות בקצב מרשים ונדמה כי מצפה לנו עתיד תחבורתי מבטיח מעבר לפינה".
בסרטון ברכה מיוחד בירכו את שעשוע על זכייתו חבריו ומכריו, ביניהם מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט גיל שוויד, ביתו ומנכ"לית שותפה במיזם "הבית לסולידריות חברתית" ענבר שעשוע בר- ניר, ועיתונאי ופרשן הניו-יורק טיימס תומאס פרידמן. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ובינתיים מובילאיי פיטרו כ30 עובדים (ל"ת)
    גנדי 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור