רכב

טלטלה בעולם הרכב: פס הייצור ייפסק, 2,450 עובדים יפוטרו

ענקית הרכב סטלנטיס החליטה כי מפסיקה את הייצור של הדגם הישן מסדרת הטנדרים Ram 1500. בעקבות כך, בחברה ייאלצו לצאת בגל פיטורים ענקי, שיחל כבר בחודשים הקרובים
מערכת ice |  1
פיטורים (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
שוק הרכב בארצות הברית סוער, בעקבות ההחלטה של חברת הרכב הענקית סטלנטיס, הכוללת בתוכה לא פחות מ-14 מותגי רכב מהמובילים בעולם וביניהם אלפא רומיאו, דודג', אבארט, ג'יפ, מזראטי וכמובן ראם, להפסיק את פס הייצור של הדגם הישן מסדרת הטנדרים האהובה כל כך במדינה, Ram 1500.
בעקבות ההחלטה, 2,450 עובדי המפעל במישיגן, בו נבנה הדגם הישן וממנו יצא לכבישים ייאלצו ללכת הביתה במסגרת גל פיטורים ענקי בחברה. בחברה אומרים כי המהלך נועד לפנות מקום לדגם החדש. כל על פי פרסום ברשת CNBC.
הדגם החדש, שייחשף לקראת תחילת השנה הבאה במלואו, יורכב במפעל אחר בבעלות ענקית הרכב, סמוך לדטרויט. גל הפיטורים עורר את זעמם של רבים במישיגן ואף גרר הודעה זועמת מאיגוד עובדי הרכב בארצות הברית, שתקף את מנכ"ל החברה באופן ישיר.
"מנכ"ל סטלנטיס קרלוס טברס הוא בושה והשפלה למה שהייתה פעם חברה אמריקאית מפוארת. שכרו עלה ב-56% בזמן שהוא מפטר אלפי עובדי רכב. אם העובדים שלו היו עושים עבודה גרועה כמו שהוא עושה בתפקידו, הם היו מפוטרים במקום". אמר נשיא איגוד עובדי הרכב בארה"ב, שון פיין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעברו למפעצל רנכב אחר
    מוריצי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמות הרכבים מימלא עולה דגם אחד מת שני נולד
    סגור