רכב

דרמה ברכבת ישראל: עובדים זייפו מסמכים ומשכו כספים בניגוד לחוק?

רכבת ישראל חוקרת חשד לזיוף מסמכים ומשיכת כספי פנסיה מוקדמים בניגוד לחוק על ידי מספר מעובדי החברה, שכבר הושעו מתפקידם. למרות זאת, חלק מהעובדים טוענים כי נפלו בעצמם קרבן לעוקץ והגישו תלונה למשטרה, שסגרה את התיק
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דרמה גדולה מתרחשת בשבועות האחרונים ברכבת ישראל. באמצעות חברה חיצונית, החלה רכבת ישראל בחקירה סביב חשד לזיוף מסמכים ומשיכת כספי פנסיה מוקדמים בניגוד לחוק על ידי מספר מעובדי החברה.
על פי הפרסום הבוקר (שלישי) בידיעות אחרונות ווויינט, החשד שעלה נגד אותם עובדים הוא שהם כאמור זייפו מסמכים שנוגעים לסיום העסקתם, זאת כדי לפדות את כספי הפנסיה שמגיעים להם בגיל הפרישה, זאת בניגוד לחוק, שכן אותם עובדים עדיין מועסקים על ידי רכבת ישראל ואינם פרשו מעבודתם ויצאו לפנסיה באמת.
על פי הדיווח, בכירים ברכבת ישראל טוענים כי אחד מהעובדים אף הודה בדברים המיוחסים אליו, אך עובדים נוספים שחשודים בזיוף המסמכים טוענים כי הם נפלו קורבן להונאה ואינם קשורים לסיפור. 
העובדים טוענים כי הם נפלו כאמור קורבן לחברה חילונית שהציעה להם למשוך את הכספים בתמורה לעמלה, ולמעשה זייפה בעצמה את אותם מסמכים. שניים מהעובדים אף הגישו תלונה במשטרה על בטענה כי זייפו בשמם מסמכים, אך המשטרה סגרה את התלונה. אחרי שנחשף הסיפור, ברכבת ישראל החליטו להשעות את כל העובדים המעורבים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ״נפלו קורבן״ חחח (ל"ת)
    אחד שיודע 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נו אם השרה שלהם בעלת הבית של הרכבת מושכת כספים למפלגה ,
    הליכוד 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו אם השרה שלהם בעלת הבית של הרכבת מושכת כספים למפלגה , מה יגידו וגם יעשו אזובי הקיר ?
    סגור
  • 1.
    הועד בטוח יגן עליהם (ל"ת)
    דוד 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור