רכב

אלימות בתחבורה הציבורית בישראל: פקח תקף אישה בהריון - ונעצר

פקח אוטובוס בשנות ה-20 לחייו ממזרח ירושלים תקף באלימות נוסעת בהריון, שפונתה לטיפול רפואי. משטרת ישראל הגיעה לתחנה המרכזית בירושלים עצרה את אותו פקח, שמעצרו הוארך כעת ביומיים נוספים
מערכת ice | 
אוטובוס (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דרמה גדולה התרחשה בליל אמש (שני) בתחבורה הציבורית בישראל, זאת לאחר שהתקבל דיווח למשטרת ישראל על מקרה אלימות חריג במיוחד שהתרחש בתחנה המרכזית בירושלים במהלכו, כך על פי החשד, פקח של אוטובוס תקף נוסעים. למקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים במשטרת ישראל והחלו לתחקר במקום את האירוע החריג.
מבירור המקרה עלה כי הקורבן, שהנה בחודש מתקדם להריונה, ביקשה לרדת עם בעלה בתחנת האוטובוס, כשבאותה עת עלו פקחים וביקשו מהשניים להציג בפניהם את כרטיס הנסיעה. לאחר שהתפתח דין ודברים בין הצדדים, לרבות דחיפות הדדיות בין הצדדים, ירדה אותה אישה בהריון מהאוטובוס יחד עם בעלה, ולפתע הותקפה בבעיטה על ידי אחד הפקחים. כתוצאה ממעשיו, נזקקה הקורבן לבדיקה רפואית ופונתה לבית החולים.
הפקח החשוד במעשה, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי שוטרי משטרת ישראל והועבר לחקירה משטרתית בתחנת לב הבירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט, שנעתר לבקשת משטרת ישראל והאריך את מעצרו ביומיים נוספים, עד לתאריך 28.5.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה