רכב

סמסונג חושפת: הטכנולוגיה החדשה שתשנה את הרכב החשמלי

מאז הרכבים החשמליים נכנסו לחיינו רבים, רבים נמנעו לעבור אליהם בגלל מגרעותיהם הרבות. ענקית טכנולוגיה סמסונג, חשפה השבוע, טכנולוגיה שמנסה לתקן את כל אלו. מתי היא תגיע לשוק? כל הפרטים 
מערכת ice |  1
לוגו סמסונג על בניין במילאנו (צילום Babak / Unsplash)
הרכבים החשמליים השפיע רבות על שוק הרכב העולמי כשחברות המייצרות רכבים חשמליים, הדיחו את השחקניות הוותיקות בשוק מן המקומות הראשונים בטבלאות המכירות בעולם. אבל, לצד תג המחיר אשר לעיתים יקר, רבים העידו שמה שעוצר בעצם מלעבור לרכב חשמלי הוא סוגיית הטעינה של סוללת הרכב, כעת סמסונג מציעה פתרון לכל זה.
סמסונג היא לא חברת הסמארטפונים הראשונה שנכנסת לתחום, כאשר רק לאחרונה שיאומי, השיקה את ה-SU7, סדרת המכוניות החשמליות הראשונה שלה, אשר תגיע בשנה הבאה גם לישראל.
 
החטיבה אשר מתמקדת בפתרונות לתחום הרכבים החשמליים בסמסונג (Samsung SDI), חשפה השבוע טכנולוגיה חדשה שלטענתה תשתנה את עולם הרכב החשמלי. במסגרת תערוכת הרכב החשמלי ה-37 שנערכה השבוע בסיאול, היא הציגה את All-Solid-State Battery (ASB), סוללה חדשה המיועדת לרכבים חשמליים. על פי החברה, סוללות מסוג זה, מגיעות עם טכנולוגיית "Super Gap", אשר מאפשרת טעינה מהירה של סוללה של רכבים חשמליים.
לפי החברה, בטעינה של כ-9 דקות, הסוללה הזו יכולה להגיע ל-80% ויתרה מזו, לסוללות האלו יש אורך חיים של 20 שנים. נוסף על כך, החברה חשפה עוד 2 סוללות נוספות, כאשר האחת נועדה לפיזור מהיר של חום וגזים רעילים במקרה של פגיעה פיזית בסוללה – נושא כאוב במיוחד ברכבים חשמליים שנפגעים והשנייה, סוללה שמכונה 46pi, אשר שבנויה בצורת חרוט אשר אמורה להקטין את העלות של הרכב.
בסמסונג טוענים שלא רחוק היום שבו נשתמש בטכנולוגיה הזו. זאת ועוד שהיא תחל בייצור המוני שלה בשנת 2026 וטכנולוגיית הסוללות עם אורך החיים המאוד משודרג תהיה מוכנה לייצור המוני כבר ב-2029.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה סיפורים חחחחח
    משה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בינתיים הכל קישקושים ואחיזת עיניים. בל נישכח שהיה פעם רכב שנוסע על מים ובדרך פלא העלימו את היצרן....
    סגור