רכב

בקרוב בישראל? במדינה הזו בעלי רכבי שטח ישלמו יותר

תושבי פריז הצביעו לאחרונה בעד העלאה של פי שלושה לדמי החניה לרכבי שטח, דבר שיביא את המחירים במרכז העיר ל-18 יורו לשעה. גם ערים אחרות באירופה מחפשות ליישם מדיניות דומה, או שהביעו עניין בכך
מערכת ice | 
גיפ אוונגר (צילום גיפ)
תושבי בירת צרפת, פריז, הצביעו בעד העלאת דמי החניה לרכבי שטח גדולים. וזו לא העיר האירופית היחידה שמכוונת למכוניות כבדות ומזהמות יותר. במשאל עם שנערך בפריז בחודש שעבר, כמעט 55% הצביעו בעד תעריף חניה ספציפי לרכבי ספורט (רכבי שטח) עבור תושבי חוץ.
עם זאת, עם שיעור הצבעה של 5.7%, הסקר ייצג רק חלק קטן מרשימת בעלי זכות ההצבעה של הבירה. נהגים ישלמו עד 18 יורו (19.54 דולר) לשעה כדי לחנות במרכז פריז, ו-12 יורו לשעה בעיר הרחבה יותר.

החיובים הגבוהים יותר יחולו על רכבי שטח במשקל של יותר מ-1.6 טון היברידיים או בעלי מנוע בעירה, וכן רכבי שטח חשמליים במשקל של מעל 2 טון. לדברי ינס מולר, סגן מנהל וראש מדיניות ומחקר בקבוצת הקמפיין של ערים נקיות, "מה שקורה בפריז בדרך כלל לא נשאר בפריז".
הוא אמר ל-CNBC שיש סיכוי גבוה לערים אחרות בעקבותיה, וראש עיריית פריז אן הידלגו מסכימה ואמרה בעקבות ההצבעה: "הפריזאים עשו בחירה ברורה... ערים אחרות ילכו בעקבותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה