פרויקטים

משרד היברידי – המודל שמשנה את שוק הנדל"ן לחברות הטכנולוגיה

מציאות כלכלית מורכבת ושוק עבודה משתנה, מחייבים את ענף הנדל"ן המסחרי לשינויים. רשת BE ALL מספקת מענה עדכני לכל סוגי החברות, עם מודל היברידי חדשני המציע שילוב של משרדים פרטיים עם היתרונות של מתחמי העבודה המנוהלים. המנכ"ל עוזי סורקיס: "אנחנו מפרקים את עולם המשרדים לחלקים, ומרכיבים לכל לקוח פאזל לפי הצרכים והתקציב"

בשיתוף BE ALL | 
מתחמי המשרדים של רשת BE ALL (צילום באדיבות BE ALL)
שוק הנדל"ן המשרדי בישראל, מספק דוגמה מייצגת להשפעותיה של מציאות כלכלית מטלטלת ומורכבת. דווקא אחרי התאוששות מרשימה מעידן הקורונה, שלוותה בהסתערות רבתי על המשרדים, בעיקר מכיוונן של חברות היי-טק – מציג היום הענף תמונת מצב שונה.
"אנחנו נמצאים במשבר כלכלי עולמי, שמחלחל גם לישראל ונותן את אותותיו בתחומים רבים – ובהם גם ענף המשרדים", מנתח שמאי המקרקעין אוהד דנוס, מנכ"ל ושותף במשרד דנוס להט ומי שעמד בראש לשכת שמאי המקרקעין בישראל. "הנחת העבודה שהשתרשה פה, לפיה שוק הנדל"ן מגיב באיטיות לאירועים גדולים כבר פחות רלוונטית. היום השוק מגיב מהר לשינויים ומחייב רבות מהחברות לשנות חשיבה ולהתייעל".
"משרד הוא נכס מניב, שמייצר עלויות קבועות וגבוהות באופן יחסי, וכלל לא משנה אם הוא פועל באופן קבוע או עומד מיותם", מחדד דנוס, "ומהשורה התחתונה הזו נוטים משום מה להתעלם. מדובר בארנונה למשרדים והוצאות שוטפות נוספות כמו אחזקה וחשבונות. נטל התשלומים הזה בהחלט מייצר לא מעט קשיים. לכן, במצב העניינים הקיים גמישות היא שם המשחק. הפתרונות המודולריים הולכים לתת את הטון בשוק המשרדים בישראל".
מעטפת שירות מלאה
ניסיון העבר כבר הוכיח שהנדל"ן המשרדי יודע להתעדכן ולהתחדש – וכעת הוא ניצב בפני אתגר נוסף, ונדרש להציע מענה המתכתב עם התמורות בגזרה הכלכלית ובשוק העבודה. מי שידעה מבעוד מועד לגבש פתרון רוחבי היא רשת BE ALL, המתמחה ביצירת מתחמי עבודה בהתאמה אישית.
BE ALL היא רשת ותיקה ומוכרת בתחום הנדל"ן המסחרי, בראשות היזם ואיש העסקים נס שובל. כיום היא מנהלת למעלה מ-80 אלף מ"ר משרדים ב-7 סניפים בלב אזורי הביקוש בישראל – נתון הממצב אותה בחוד החנית של הענף.
"אנחנו מלווים את שוק המשרדים כבר קרוב לעשור, היינו עדים לתקופות השיא וגם לתקופות הפחות טובות", מספר עוזי סורקיס, מנכ"ל רשת BE ALL, בשיחה עם אתר .ice "הקדמנו להבין שענף המשרדים לא יכול לצעוד במקום. מה שהיה נכון בעבר, כמו לא מתאים למצב הנוכחי. יש צורך בקונספט עדכני, שמאפשר התנהלות צרכנית מושכלת – ולוואקום הזה, אנחנו נכנסנו".
המודל שמציגה הרשת הוא משרדים בהרכבה אישית, לכל סוגי החברות ובכל הגדלים. "פירקנו את עולם המשרדים לחלקים, כשלכל לקוח מורכב פאזל בהתאמה מקסימלית לצרכים ולתקציב", מפרט סורקיס. "אנחנו מציעים משרדים פרטיים ומשותפים בגדלים שונים, חדרי ישיבות, עמדות עבודה מדולריות, חללי עבודה משותפים, אופן ספייס, אולמות אירועים, לאונג' – התמהיל נקבע יחד עם החברות השוכרות, ובדגש על פרטיות, שקט וביטחון".
"הבשורה המשמעותית", מדגיש סורקיס, "היא שלרשת BE ALL יש את היכולת לעשות עבור הלקוח התאמות תוך כדי תנועה. אם הוא צריך פתאום להגדיל או לצמצם את כמות המשרדים, לנו יש את הניסיון והמיומנות לתרגם את הדרישה לרמה הפרקטית. כשמביאים בחשבון שוק עבודה היברידי, ועובדים שמפצלים את שבוע העבודה בין המשרד לבין הבית – האופציה לבצע שינויים דו כיווניים רק מקבלת משנה תוקף".

מתחמי המשרדים של רשת BE ALL (צילומים באדיבות רשת BE ALL)
היבט אחר וחשוב לא פחות חשוב במודל של רשת BE ALL, טמון בהתקשרויות לטווחי זמן גמישים. "כשחברות מסונדלות בחוזי שכירות ממושכים, ולמעשה נתקעות לא פעם עם שטחי משרדים שבפועל אין להם שימוש, אנחנו מספקים את מרחב התמרון", מציין סורקיס. "השכרת מתחמי העבודה יכולה להיות גם לפרקי זמן של חודשים בודדים".
"לצד מתחמי העבודה, אנו מעניקים מעטפת מלאה ובסטנדרט הגבוה ביותר", מוסיף סורקיס "ניהול שירותי המשרד, מתחמים ציבורים מאובזרים, לאונג'ים ופינות שקטות, חדרי ישיבות, חניות, HAPPY HOURS ועוד. כמובן שכל חברה מקבלת מאיתנו גם שירות ייעודי המותאם לאופייה והתמחותה. כך למשל, עבור גוף מתחום הסייבר, הקמנו תשתית תקשורת פרטית ומאובטחת. מעבר לזה, בכל מתחם פועלת רשת נטוורקינג פנימית, המייצרת ערוץ לשיתופי פעולה בין החברות השונות. אנחנו מנטרלים את כל רעשי הרקע ומאפשרים לגופים ולארגונים ששוהים ב-BE ALL להתרכז בעשייה".  
בהתאם לדבריו של סורקיס, ברשת משקיעים משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת כולל מערכת זיהוי פנים, וזאת במטרה לאפשר לעובדים התאקלמות חלקה וכניסה מהירה ונטולת ביורוקרטיה. "אצלנו אין מפתחות, צ'יפים או כרטיסים למיניהם", מבהירים ברשת BE ALL. "כל ההתנהלות במתחמים, מפתיחת או נעילת דלת ועד הזמנת קפסולות לקפה, מתבצעת באמצעות אפליקציית דסק ומובייל – אפליקציה ידידותית למשתמש, שהופכת את השהייה במתחמי המשרדים לפשוטה ונוחה. לרשות הלקוחות עומד גם צוות מסייע מטעם הרשת, המספק כתובת זמינה לכל נושא ופתרונות בזמן אמת".  

עוזי סורקיס, מנכ"ל רשת BE ALL. "(צילום באדיבות רשת BE ALL)
מיקום אופטימלי, נגישות מיטבית
כיום מפעילה BE ALL מתחמים רבים במוקדי העסקים, המסחר והתעסוקה של תל אביב וסביבתה. הבולטים שבהם: מגדלי אלון, מגדל השחר, מגדל ספיר, מתחם ארלוזורוב ומתחם יהודה הלוי, הנהנים מאחוזי תפוסה גבוהים. חברות סייבר בינלאומיות ובנקים מקומיים, הם רק חלק מרשימת החברות והגופים הבוחרים להשתקע במתחמי הרשת. הפעילות במתחמים מתאפשרת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
המיקומים בהם בחרה BE ALL לפעול רחוקים מלהיות מקריים. בכל מתחם משרדים קיימת הקפדה על פריים לוקיישן ונגישות מיטבית – הן לבעלי הרכב הפרטי והן למסתייעים בתחבורה הציבורית.
אחד ממתחמי הדגל של הרשת, הוא מתחם ארלוזורוב שבמגדל השקל ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, המציע בין היתר מרפסת ענק מרהיבה המאפשרת תצפית על כל האזור. המתחם שוכן בקרבה לכיכר המדינה ולרחוב אבן גבירול, ובמרחק הליכה קצר מתחנת רכבת מרכז ומתחם האוטובוסים שסביבה. מאז הוקם, נהנה מתחם ארלוזורוב מאחוזי תפוסה מרשימים – כשעל רקע הביקוש הרב, בנובמבר הקרוב יפתחו בו אופציות למתחמים פרטיים.  
מתחם נוסף של הרשת, שמייצר סביבו עניין רב, הוא מתחם יהודה הלוי, הממוקם בלב תל אביב. המתחם עבר לאחרונה שיפוץ מאסיבי ומתיחת פנים יסודית. מדובר בבניין המונה 11 קומות ונמצא במרחק קצר מתחנת הרכבת הקלה, רחוב אלנבי ושדרות רוטשילד.

מתחמי המשרדים של רשת BE ALL (צילומים באדיבות רשת BE ALL)


כאן כדי להישאר
על רקע השינויים שעובר שוק המשרדים, יוצאת כעתBE ALL במבצעי הצטרפות אטרקטיביים. קהל היעד מורכב בעיקרו מחברות בינוניות-גדולות מהתחום הטכנולוגי, ובסדרי גודל שנעים מ-10 ועד 500 עובדים.
"הצורך במשרדים לא ייעלם", מסכם סורקיס. "האוכלוסייה גדלה וכולם מבינים שהמשרדים כאן כדי להישאר. החוכמה היא להכיר את הענף לעומק, לזהות את הבעיות ולגבש להן מענה הולם. אנחנו מביאים מוצר פרימיום שמעניק לקהלים רחבים הזדמנות להיות חלק ממתחמי המשרדים המובילים בישראל – וכל זה באיכות ובשירות בלתי מתפשרים שנותנים ערך מלא לכסף".
רוצים לשמוע עוד על המתחמים של רשת BE ALL? לחצו כאן
(בשיתוף BE ALL)