שיווק ופרסום

רביב כנר קוטף קמפיין ענק - בעלות של 1.5 מיליון שקל

אחרי שסאבלימינל הפסיד את קמפיין הענק, חברת אפי קפיטל נדל"ן בחרה בזמר רביב כנר כפרזנטור החדש שלה לקמפיין מיתוגי בצל מלחמת 'חרבות ברזל'
מערכת ice |  4
רביב כנר (צילום ישראל כהן)
אחרי התקרית עם המורה של בנו, סאבלימינל, קובי שמעוני, נחקר באזהרה במשטרה, ואף הגיש תלונה נגד המורה של בנו הקטין יונתן על התעללות, ובנוסף נגד מנהלת בית הספר שלו, בטענה שהיא הפרה חובת דיווח. מאוחר יותר נודע כי הראפר חטף מכה קשה בדמות הפסקת החוזה מצד חברת אפי קפיטל נדל"ן, אצלה אמור היה לשמש כפרזנטור. כעת נודע כי מי שיחליף את סאבלימינל הוא לא אחר מאשר הזמר רביב כנר.
כאמור, אפי קפיטל נדל"ן בחרה בזמר רביב כנר כפרזנטור של החברה לקמפיין מיתוגי בצל מלחמת 'חרבות ברזל'. הקמפיין מאופיין במסר הפשוט והחשוב של המשך הבניה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על ביטחון הבית, כאשר כנר, הפרזנטור החדש, לוחם בימים אלו ברצועת עזה.
הקמפיין כולו צולם באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, העיר שספגה הכי הרבה טילים מאז תחילת המלחמה. לאור המצב הקיים הוכן התסריט ייחודי תחת הסלוגן "כשהם מנסים לפגוע לנו בבית, אנחנו בונים מצפון ועד דרום".
הקמפיין חושף את הפרויקטים החדשים של החברה, לצד הקיימים שמסתכמים באלפי יחידות דיור בכ-42 פרויקטים שונים ברחבי הארץ מנהריה שבצפון ועד אשקלון ואופקים שבדרום, דרך תל אביב, בית שמש, לוד, ירושלים ועוד עם הטבות פריסייל בלעדיות לכל הפרויקטים הקיימים, מתוך הצורך לאפשר רכישת דירה במיוחד בתקופה הנוכחית.  
רביב כנר ואפי שקדי הבעלים אפי קפיטל נדל"ן (צילום ישראל כהן)
הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה והאתרים השונים נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio, כאשר עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון שקל וחצי. בן קוטי מחברת ביסקוטי פילמס היה אחראי על ההפקה. 
עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן מציינת: "כחברה הרואה בחשיבות יישוב הארץ והמשך בניית המדינה כערך נעלה, דווקא בתקופה הנוכחית, לצד הרצון של האויבים מסביב להוביל להרס ושנאה, חשוב לנו להעביר מסרים של אופטימיות, לכידות, אהבה ואחדות".
עוד הוסיפה כהן: "רביב כנר כיוצר וזמר בעל אישיות מיוחדת הנלחם למען הגנת המולדת, מסמל עבורנו בדיוק את המסרים הללו. בנוסף, החשיבות שלנו לצלם באתר בנייה שלנו בעיר שנפגעה קשה מההפגזות אינה מקרית, אנחנו נמשיך בבנייה מצפון ועד דרום ביתר שאת ועוז ממה שעשינו עד כה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לבריאות ובהצלחה לרביב, בחור מקסים ומוכשר (ל"ת)
    קרן אור 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מגיע לבחור כל קמפיין אפשרי הלוחמים הם הסלבים של המדינה
    לוחם אח 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יוצאי אח פח
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    אני 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקסים!! מגיע לו
    סגור
  • 1.
    בחירה מצויינת רביב כנר זמר מעולה דומות חיובית (ל"ת)
    לולה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור