שיווק ופרסום

מרגש: המחווה של חברת המשקאות למען חלל צה"ל

שגב שוורץ ז"ל נפל בגבורה במהלך מתקפת הפתע של חמאס על ישראל. לאחר מותו, ספרינג שמעה כי אהב במיוחד את המשקה בטעם אגסים מבית החברה. למשפחה האבלה נשלחו עשרות בקבוקים עליהם מתנוססת תמונתו של בנם האהוב והאמיץ
מערכת ice | 
דר זוזובסקי בפרסומת לספרינג (צילום מתוך קמפיין ספרינג חדש)
שגב שוורץ ז"ל, אחד מקורבנות המערכה בעזה, אהב במיוחד  את המשקה בטעם אגסים מבית חברת ספרינג. לאחר שנפל בקרב, ולאחר שסיפור גבורת נפילתו התגלה על ידי החברה, היא שלחה למשפחה עבור השבעה עשרות בקבוקים עם הדפס מיוחד על שמו. שגב נפצע קשה בקרב במוצב סופה ולהורים נמסר כי הוא פונה לבית החולים.
עם זאת, עקבותיו נעלמו אז והמשפחה נעה בין תקווה גדולה לחרדה עד ליום שבו נציגי צה"ל הגיעו גם לפתח ביתם. בדיעבד הבינו בני משפחתו של שגב כי הוא נהרג באותו הבוקר בהתבצרות בחדר האוכל במוצב. אך רק אחרי שלושה ימים הבשורה המרה מגיעה אל ביתם. בני משפחתו וחבריו כתבו לאחר האסון: "שגב, החיוך שלך והנשמה הטובה והגדולה שלך עומדים לנגד עיננו. הלב נשבר".
רב"ט שוורץ, שירת כרגם קשת בגדוד 50 של חטיבת הנחל. בן 20 היה בנופלו. ראש העיר ז'קי לוי ספד לרב"ט שוורץ ואמר: "העיר בית שאן אבלה וחפוית ראש עם היוודע דבר נפילתו של רב"ט שגב שוורץ, השם ייקום דמו, מחטיבת הנחל שנהרג במלחמה בדרום. בשמי ובשם כל תושבי בית שאן אני שולח חיבוק גדול ותנחומים אין קץ להורים האהובים שרה ואהוד ולמשפחת בטש היקרה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה