שיווק ופרסום

מכבסים באהבה: "מה שהחל כפרויקט קטן, צמח למיזם גדול ומוצלח"

לאחר שפונו מבתיהן בעוטף עזה, המשפחות זקוקות לכיבוס הבגדים במקום שהייתן. על מנת להגיש בקשה לסיוע, המשפחות ממלאות טופס מיוחד ופשוט עם פרטיהן, מתנדבי ומתנדבות ידידים יוצרים עמן קשר, ומגיעים עד אליהן. "עזרה פשוטה עבורנו - מהווה הצלה גדולה עבורן"
מערכת ice | 
כיבוס בגדים (צילום freepik)
בתקופה האחרונה יצאו בהנהלת סניף ידידים באילת, בניהולו של מנהל הסניף - נתי טויטו, בפרויקט מיוחד לסיוע בכביסות הנקרא "מכבסים באהבה". בעקבות המלחמה, משפחות רבות הגיעו להתארח במלונות ברחבי העיר אילת, לאחר שפונו מבתיהן בעוטף. המשפחות, שמונות כמה נפשות, זקוקות לכיבוס הבגדים במקום שהייתן. בידידים זיהו את הצורך ויצאו בפרויקט כביסות למתארחים, כולל לקיחת הבגדים המלוכלכים והחזרתם נקיים.
על מנת להגיש בקשה לסיוע, המשפחות ממלאות טופס מיוחד ופשוט עם פרטיהן, מתנדבי ומתנדבות ידידים יוצרים עמן קשר, ומגיעים עד אליהן כדי לאסוף את הכביסה המלוכלכת. כעבור זמן הם מחזירים את הכביסה לאחר כיבוס וייבוש עם ריח נעים, ריח של בית. המיזם המיוחד צבר תאוצה ומשפחות מקומיות מהעיר שאינן מתנדבות בידידים, הצטרפו אף הן לסיוע ולכיבוס בגדי המפונים.
מתגובות רבות של מבקשי הסיוע ניתן להבין כי הפרויקט משמש כהצלה עבורן. הימצאותן במלונות רחוק מהבית, ללא מכונות כביסה בהישג יד, גורם להיווצרותן של ערימות בגדים משומשים שנערמות, דבר היוצר ריח לא נעים וכן גורם למחסור בביגוד הניתן ללבישה. נתי טויטו, מנהל סניף אילת: "מה שהחל כפרויקט קטן צמח במהרה למיזם גדול ומוצלח. עד כה סייענו ליותר ממאה משפחות מתארחות".
"אנו רואים עד כמה עזרה פשוטה עבורנו מהווה הצלה גדולה עבורן. משפחות נוספות פנו אלינו וביקשו אף הן לסייע וכמובן שהסכמנו. המפונים נמצאים רחוק מהבית, רחוק מהסביבה המוכרת להם, ואנחנו עושים את המעט בשביל לעזור ולהקל עליהם. למותר לציין שהשירות הינו ללא עלות כלל וכל מה שאנו מבקשים זה חיוך". 

ידידים מכבסים באהבה (צילום: יח"צ)
בימים האחרונים, ערך שר הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו, ביקור בקרב המפונים בעיר. במסגרת הביקור הוא נפגש עם מתנדבי ידידים באילת ושמע מהם על המיזם המיוחד של "מכבסים באהבה" ועל שאר מקרי הסיוע כחלק מהמאמץ המלחמתי כמו תיקוני ממ"ד, סיוע לחיילים ועוד. השר בוסו הודה למתנדבים וציין את חשיבות איתנות העורף והערבות ההדדית בזמן המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה