שיווק ופרסום

למען חקלאי העוטף: מאות פירות וירקות נמכרו בשוק חקלאי בחדרה

מתחם מול החוף וילג' בחדרה בשיתוף חברת שוקיט הפעילו ביום שישי האחרון במתחם שוק חקלאי במהלכו נמכרו מאות מארזי פירות וירקות של חקלאי העוטף והדרום, לאור ההצלחה ייפתחו ימי מכירה נוספים במתחם
מערכת ice |  6
יריד מכירת תוצרת חקלאית (צילום אמירי זיכרון יעקב)
מתחם מול החוף וילג' וחברת שוקיט שהפעילו שוק חקלאי במתחם ביום שישי האחרון מדווחים כי השוק זכה להצלחה רבה ובתוך שעה נגמרו כל מארזי הירקות שליקטו ומכרו המתנדבים של "שוקיט".
לאור ההצלחה מתכוונים במול החוף וילג' לקדם ימי מכירה נוספים כאלה בסופי השבוע הקרובים. כמו כן בסוף השבוע הקרוב יפתח היריד ליומיים, חמישי – שישי. בחמישי הקרוב צפויה "שוקיט" לפתוח באותו המקום פעם נוספת שוק חקלאי דומה עם מארזי ירקות ופירות כאשר הפעם יתכוננו לביקוש גבוה יותר וידאגו להביא כמות גדולה יותר של מארזים מחקלאי הדרום והעוטף.
"שוקיט" – חברה חקלאית מעמק יזרעאל העוסקת בגידול ושיווק תוצרת חקלאית מאז שנות ה-60. גם בימי שגרה מקדמת  ומחזקת "שוקיט", חקלאות ישראלית בלמעלה מ-300 משקים ישראלים ברחבי הארץ.
התוצרת החקלאית שצפויה כאמור גם ביום שישי הקרוב להימכר בשוק של מול החוף וילג' תכלול: עגבניות, מלפפונים, תפו"א, פלפלים, אבוקדו, גזר, תפוזים, בטטות וקלמנטינות. כולם ימכרו במחיר מסובסד וללא פערי תיווך.
היריד הבא יתקיים ביום שבת הקרוב, ה-11 לנובמבר, בין השעות 9:00 – 14:00 או עד גמר המלאי וכן כאמור גם ביום למחרת. הדוכנים יהיו ממוקמים באזור המזרקה במתחם, בכיכר המרכזית.
ממתחם מול החוף ויליג' בחדרה נמסר כי: "שמחנו לגלות את האחווה, הסיוע והרצון של תושבי האזור והלקוחות שהגיעו לרכוש תוצרת ישראלית כחול לבן ישירות מהחקלאים של הדרום והעוטף על מנת לסייע להם בתקופה הזו. הביקוש למוצרים החקלאיים היה כה גבוה שבתוך שעה נגמרו כל המארזים שהגיעו להימכר ביריד. אנו מקווים בסופי השבוע הבאים להאריך הן את ימי היריד והן את הכמות שתימכר בו וצופים שגם ההתעניינות תמשיך להיות גבוהה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שוקיט
    אבי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירקות ופרות שוקיט. מדוע באתר של שוקיט המחירים בשמיים. באם זה לחא מתווכים אז הרי אתם שודדים.
    סגור
  • 4.
    שוקיט (ל"ת)
    אבי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מחירים מופקעים
    אבי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוקיט
    סגור
  • 2.
    אם....
    משה רבנו 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה אפשר בשישי..... למה בשבת?
    סגור
  • 1.
    שוקיט
    י 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת כל הכבוד לכם אבל כדאי לפרסם איפה יהיו שווקים בסופ"ש ולא איפה היו
    סגור
  • ראשון
    א לף 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף הם יהיומהכי עשירים לפי המחירים שלהם 25 ש קופסא קטנה שרי
    סגור