שיווק ופרסום

דן תחבורה סייעה בפינוי מאות מתושבי אופקים למלונות ברחבי הארץ

חברת דן תחבורה פנתה אל עיריית אופקים ותרמה 13 אוטובוסים של חברת הבת "יונייטד טורס" במטרה לפנות 600 מתושבי העיר אל בתי המלון באילת, ירושלים וים המלח ונערכים להשיבם חזרה אל העיר במידת הצורך
מערכת ice |  1
דן תחבורה (צילום יחצ)
חברת דן תחבורה יזמה פנייה לעיריית אופקים ותרמה 13 אוטובוסים של חברת הבת "יונייטד טורס" לצורך פינוים של כ-600 תושבי אופקים לאילת, ירושלים וים המלח, וישיבו אותם בהמשך השבוע על פי דרישתם.  מנכ"ל דן תחבורה: "החברה תמשיך לסייע לעורף הישראלי ולכוחות הביטחון"
נרתמים למאמץ: חברת דן תחבורה מסייעת לעיריית אופקים, ופעלה לפינוי מאות מתושבי העיר למלונות באילת, ירושלים, מעלה אדומים וים המלח. נהגי דן וחברת הבת "יונייטד טורס", יצאו הבוקר בשיירה ממרכז הארץ לאופקים, שם אספו כ-600 תושבי אופקים, והסיעו אותם ליעדים הנדרשים, וישיבו אותם בהמשך השבוע על פי בקשתם. בסה"כ השתתפו בפעילות 13 אוטובוסים ושני מיניבוסים. במהלך מתקפת הטרור הרצחנית על הדרום לפני כשבועיים, חדרו מחבלי חמאס לאופקים, לכדו בני ערובה ורצחו 48 מתושבי העיר. 

מנכ"ל דן, אופיר קרני: ״בשעה קשה זו של לחימה, דן תחבורה נרתמת לפנות את תושבי העיר אופקים, שחוו מתקפת דמים כואבת על עירם. דן תחבורה תמשיך לסייע לעורף הישראלי ולכוחות הביטחון עד לניצחונה של מדינת ישראל במערכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכחתם לעדכן שבאופקים מפונים רק המקורבים לצלחת
    אורן 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום אופק אמיתי לעיר הזאת , בבוקר הרצח לא יצאה שום הכרזה להסתגר בבתים כל המידע הועבר מפה לאוזן ובאמצעי התקשורת ראש העיר לא פעיל ולא מעורב בכלום חוץ מהתמונות כמובן וכל החלוקות שנעשות ע"י העירייה ההפוגות למשפחות יציאה למלונות אפילו לא מפורסמות לציבור הם שמורות למקורבים , אם יש אגגונים שמעוניינים לתרום לאוכלוסיה מומלץ שימצאו דרך אחרת לא דרך העיריה .
    סגור