שיווק ופרסום

ערוצי הילדים למען תושבי הדרום: מגוון הטבות ופעילויות ללקוחותיהן

ערוצי הילדים ניקולודיאון וערוץ הילדים הודיעו על שורת הטבות למען לקוחותיהם תושבי הדרום הנצורים בביתם מאז שעות הבוקר אתמול. כוכבי ערוץ ניקולודיאון יעלו בכל שעה עגולה כדי לשיר ולעודד את העוקבים. בנוסף לכך הודיע ערוץ הילדים מבית RGE על פתיחת כלל התכנים של הערוץ ללא תוספת תשלום
מערכת ice | 
ילדים צופים בטלוויזיה (צילום אילוסטרציה AI)

בימים קשים אלו, כוכבי סדרות הילדים והנוער של ערוצי ניקלודיאון מתגייסים לתת לילדים בבית כמה רגעים של תקווה וחיבוק. בכל שעה עגולה, יעלה שחקן אחר ללייב באינסטגרם של טין ניק (@teennickisrael) לדבר, להקשיב, לשיר ולעודד את העוקבים. בין המתנדבים נמצאים מעיין רביד ומעיין פחימה, טיילור מלכוב, פיליפ שאולוב, שחר טבוך ועוד.

בשעה 19:00 תעלה פסיכולוגית הילדים שרון צונץ, לענות על שאלות לסייע ולספק כלים להתמודדות ברגעים קשים. בנוסף לכך פלטפורמת BIGI, מבית RGE. פותחת את תכנייה, הכוללים את כל התוכניות והסדרות של ערוץ הילדים וערוץ לוגי בהן גאליס, הפיג'מות, אלישע, אילת, השמינייה, ארתור, פוקימון ועוד...
ללא עלות עבור ילדי ישראל הנמצאים בבתיהם בזמנים קשים אלו. בכניסה לאפליקציה לאחר הזנת הפרטים יש לבחור בחבילה "BIGI בסיסי" וכל התכנים יהיו זמינים לצפייה.
טל מוסרי מדבר עם הילדים:
בעקבות המצב
ערוץ הילדים יעלה מיד עם משדר מיוחד "תנו לגדול בשקט" בהנחיית טל מוסרי. במשדר ייקחו חלק נציגת פיקוד העורף טלי ורסנו שתעזור בתיווך המצב, והרכב הייפ קרו אשר חבריה מתגוררים בדרום הארץ. 
את המשדר ניתן לראות בערוץ הילדים, ערוץ FOMO וערוץ לוגי 
 וגם  ברשתות החברתיות של ערוץ הילדים.
טל מוסרי מסר רגע לפני המשדר: "ערוץ הילדים גם בשעות הקשות תמיד היה עם כל ילדי ישראל, כי רק ביחד ננצח. ואנחנו נהיה שוב במשדר מיוחד "תנו לגדול בשקט" כדי לנסות להרגיע, לתת את המידע שצריך ובעיקר להיות ביחד בתקופה המורכבת הזו."
 

כזכור, בעקבות המצב בדרום. YES והוט  פתחו את כלל הערוצים לצפייה לקהל לקוחותיהן ללא תוספת עלות. כאשר גם חברות הסלולר פרטנר, סלקום ופלאפון יצאו בשורת הטבות ללקוחות אשר נשארו בבתים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה