שיווק ופרסום

אורחים מפתיעים: פליטים מאיראן יגיעו להשתתף בכנס סוכות בירושלים

3,000 תיירים נוצרים, אוהבי ישראל יגיעו לארץ מ-80 מדינות כדי להשתתף בכנס סוכות של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים. לכנס צפויים להגיע נציגים גם ממדינות אסלאמיות, ביניהם פליטים מאיראן
מערכת ice | 
אורחים לחג (צילום השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים)

3,000 תיירים נוצרים אוהבי ישראל מ-80 מדינות יגיעו במהלך השבוע לישראל, כדי להשתתף בכנס סוכות, האירוע השנתי של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים הנחשב  לאירוע הדגל של הציונות הנוצרית. לטקס צפויות להגיע משלחות ממדינות אסלאמיות, וכן נציגים ממצרים ופליטים מאיראן. כמו כן, צפויה להגיע משלחת גדולה של תיירים מפיג'י, שיגיעו בטיסה של פיג'י איירווייס, שתגיע לישראל בפעם הראשונה.


כנס סוכות מתקיים השנה בין התאריכים 29 בספטמבר עד 6 באוקטובר, ויחל בקונצרט ערב בעין גב על הכנרת, ולשורה של אירועים בירושלים, כולל השתתפות בצעדת ירושלים. בנוסף, ייערך ביקור של סולידריות עם תושבי הנגב המערבי, שבמהלכו ייחנך "פארק השגרירות הנוצרית". הפארק הוקם כיוזמה של השגרירות הנוצרית וקרן קיימת לישראל, במטרה לשקם אזורי שריפה ביער בארי עקב מתקפות מרצועת עזה.


"אנחנו נרגשים מכך שמגיעים נוצרים מכל כך הרבה ארצות, מקרוב ומרחוק, לכנס השנה", אומר נשיא השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" ד"ר יורגן בולר. "אנחנו צפויים לארח משלחות ממדינות שכנות, ביניהן טורקיה ומצרים, וממדינות מרוחקות, כמו פיג'י ואיי קוק, שנמצאות בצד השני של כדור הארץ. אנחנו מקווים שהנוכחות והידידות של התיירים בכנס סוכות יביא עידוד לציבור הישראלי אחרי השנה שעברה עליהם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה